Jeg har aldrig været den der har haft en bedste veninde.. Jeg har bare haft flere gode veninder... Men sagen er den.. Jeg har to rigtig gode veninder (B og M), de kan ikke fordrage hinanden.
Nytårsaften sidder mig og kæresten oppe ved den ene veninde ( B ) og hendes kæreste.. Hun begynder så at snakke om at hun er lidt ked af at føle sig som nummer 2 fordi jeg hele tiden vælger M frem for hende
Er dog ikke helt enig med hende i den holdning, men fair nok.. Hun fortæller mig så at jeg er hendes bedste veninde, og hun er bange for at miste mig.. Jeg siger så at hun også er min bedste veninde osv, hende har jeg jo trods alt kendt noget længere end M...
To uger efter starter hun i motionscenter med en anden af hendes veninder, til trods for jeg hele tiden har sagt jeg godt ville starte med hende.. men fair nok.. Mig og M beslutter os så for at starte i et andet motionscenter sammen, for ligesom også at komme igang igen efter nytår.. Da det sker, hører jeg pludselig næsten ikke mere fra B, når jeg kontakter hende har hun sjældent tid..
Har over længere tid observeret inde på FB at hun nu hænger sammen med en af vores fælles veninder konstant.. Og idag har hun så skrevet på hendes væg: elsker dig min prinsesse ♥ tak fordi du er så sød og god mod mig og mine unger 
Og så sidder jeg her og tænker.. ØHH?! sådan har hun aldrig hverken sagt eller skrevet til mig, tiltrods for jeg har været der for hende i tide og utide.
Åhh jeg er så træt af det tøsefnidder..
Er det da helt forkert af mig at gå i motionscenter med M, bare fordi B ikke kan fordrage M ?!
Anmeld