Øhmm kan jeg får lidt hjælp her ? , manden har fødselsdag meget snart og jeg er løbet tør for ideer om fødselsdags gaven ? .. Kan i komme med nogle gode ideer
? ..
Det kommer jo lidt an på prisklasse og hans interessefelter.
- Min mand er fotointeresseret, så jeg strikkede håndledsvarmere til ham til jul - den slags som går helt op til fingrene og har hul til tommelfingeren. Og så i farver, så det matcher hans favoritoptik. (L-optik fra Canon. Sort med en tynd, rød linje næsten ydderst.)
Ideen kan jo overføres til en del andre hobbyer også, hvis det er aktuelt. Det er bare at udskifte farverne.
- Ellers er koge/bagebøger inden for en kategori, han godt kan lide en ide. F eks smoothies eller fisk eller brød eller italiensk eller tapas eller pizza eller.....
- Lydbøger om noget han interesserer sig for. Den slags plejer min mand at høre på i bilen, når han skal køre.
- Et gavekort til biografen.
- En indbydelse til en middag bare for jer, hvor du har ordnet alt inkl. babysitter. Så kan I jo gå ud at spise eller du kan lave noget ekstra godt hjemme og servere det med levende lys osv...
- En stor ramme med et gavekort på en billedforstørrelse i. Så kan han få et favoritbillede op at hænge.
- En fotobog, hvor du har samlet alle dine favoritbilleder, som han er med på. Det bliver jo en slags kærlighedserklæring...
- Koncertbiletter
Anmeld