Den bedste fødselsdag gave til manden ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Azooo

Øhmm kan jeg får lidt hjælp her ? , manden har fødselsdag meget snart og jeg er løbet tør for ideer om fødselsdags gaven ? .. Kan i komme med nogle gode ideer ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

er der nogen særlige interesser?

f.eks. her er manden skudt i spil så bedste gave ville være et spil han havde kigget på længe og ønskede sig

Ellers gavekort til butikker han ønsker sig ting fra

Anmeld

26. januar 2012

lottemusen

Hvad med en af de der action-oplevelses-gavekort?  Der er forskellige aktiviteter han kan vælge i mellem. Jeg gav min mand sådan et og han blev rigtig glad. 

Anmeld

26. januar 2012

Muffin_girl

Heza2410 skriver:

Øhmm kan jeg får lidt hjælp her ? , manden har fødselsdag meget snart og jeg er løbet tør for ideer om fødselsdags gaven ? .. Kan i komme med nogle gode ideer ? ..

Jeg købte sådan en kreditkort/kort holder til min kæreste .. Hvor der blev ingravereret jeg elsker dig (indeni) - S..** ....** (Navn udenpå) 

Anmeld

26. januar 2012

Ciss

Det kommer jo lidt an på prisklasse og hans interessefelter.

- Min mand er fotointeresseret, så jeg strikkede håndledsvarmere til ham til jul - den slags som går helt op til fingrene og har hul til tommelfingeren. Og så i farver, så det matcher hans favoritoptik. (L-optik fra Canon. Sort med en tynd, rød linje næsten ydderst.)

Ideen kan jo overføres til en del andre hobbyer også, hvis det er aktuelt. Det er bare at udskifte farverne.

- Ellers er koge/bagebøger inden for en kategori, han godt kan lide en ide. F eks smoothies eller fisk eller brød eller italiensk eller tapas eller pizza eller.....

- Lydbøger om noget han interesserer sig for. Den slags plejer min mand at høre på i bilen, når han skal køre.

- Et gavekort til biografen.

- En indbydelse til en middag bare for jer, hvor du har ordnet alt inkl. babysitter. Så kan I jo gå ud at spise eller du kan lave noget ekstra godt hjemme og servere det med levende lys osv...

- En stor ramme med et gavekort på en billedforstørrelse i. Så kan han få et favoritbillede op at hænge.

- En fotobog, hvor du har samlet alle dine favoritbilleder, som han er med på. Det bliver jo en slags kærlighedserklæring...

- Koncertbiletter

Anmeld

26. januar 2012

sarahb

Min mand har bla fået en helikopter tur, fod ehandling, dog tag med vores børns navne og datoer, ur, cover til iPhone med børnenes billede på, en weekend tur osvx

Anmeld

26. januar 2012

roenlund

sarahb skriver:

Min mand har bla fået en helikopter tur, fod ehandling, dog tag med vores børns navne og datoer, ur, cover til iPhone med børnenes billede på, en weekend tur osvx

fede gaver hvor har du fundet cover til Iphone som kan laves med billeder???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.