Hvor længe bliver man ved at have mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Alexander&Lærke

Min datter har helt sagt fra for amning om dagen, øvøv tænker moren. Men hun vil stadig gerne ammes om natten og til nat.... Men hvor længe vil jeg have mælk til hende når hun kun får mad 2-3 gange fra aften til næste aften...

Er det bedre at stoppe det hel nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvor gammel er din datter?

Min veninde har ammet sin datter to gange om dagen (eftermiddag og aften) fra hun var ca 1,5 til 2 år, og nu, hvor datteren er 2 år og 4 mdr ammer hun kun om aftenen - og hun har stadig fin mælk til det ene måltid.

Jeg har desværre ingen personlig erfaring at dele af, da jeg ikke kunne amme 

Anmeld

26. januar 2012

raca

hvis du har det godt meda t amme så forsæt bare...

min datter blev ammet tidlig morgen og gonat.. fra hun var ca 1 år og til hun var 3 år... så du kan sagtens forsætte med at havde mælk...

Anmeld

26. januar 2012

Alexander&Lærke

PT skriver:

Min veninde har ammet sin datter to gange om dagen (eftermiddag og aften) fra hun var ca 1,5 til 2 år, og nu, hvor datteren er 2 år og 4 mdr ammer hun kun om aftenen - og hun har stadig fin mælk til det ene måltid.

Hun er kun 6 md, og havde jo håber på at hun stadig skulle ammes om dagen imellem sine grød måltider men efter vi er begyndt med 2 måltider om dagen gider hun det bare ikke længere. Og om aftnen bliver det heller ikke til så meget. 

Anmeld

26. januar 2012

Alexander&Lærke

PT skriver:

Hun er kun 6 md, og havde jo håber på at hun stadig skulle ammes om dagen imellem sine grød måltider men efter vi er begyndt med 2 måltider om dagen gider hun det bare ikke længere. Og om aftnen bliver det heller ikke til så meget. 

Anmeld

26. januar 2012

Alexander&Lærke

raca skriver:

hvis du har det godt meda t amme så forsæt bare...

min datter blev ammet tidlig morgen og gonat.. fra hun var ca 1 år og til hun var 3 år... så du kan sagtens forsætte med at havde mælk...

JEG kan godt lide at amme, men havde nu set at det var om natten hun sagde fra, for det ville jo gøre det lidt nemmer at stoppe det. 

Jeg har det faktisk lidt nå var det det, hvis jeg ikke skal amme om natten mere, men vil selvfølgelig gerne have et barn der sover om natten end at skulle ammes op til 3 gange fra aften til formiddag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.