Gave til syg dp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano, da jeg ikke vil "hænge" min dp ud ved at blive genkendt

Min datters dp er i dag blevet sygemeldt med stress/depression eller noget i den stil.

Jeg blev ringet op af dp kontoret, at hun havde meldt sig syg resten af ugen og næste uge med.

Som jeg har forstået det, er det enten noget stress eller depression eller lignende.

Min datter er rigtig glad for at komme der, og jeg er rigtig glad for hende, så jeg tænkte, at jeg ville købe en blomst til hende, for at vise, at vi tænker på hende og for at sige god bedring.

Men er det en god ide, når man tænker på grunden til hendes sygefravær - jeg mener, ville I sætte pris på at få en blomst fra en forælder i den situation, eller ville I tage det som en negativ ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Maja_4000

Jeg kunne godt finde på at købe en lille ting .. 

Men jeg synes bare du skal sætte den udenfor så .. Ikke noget med at ringe på og forstyrre

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne godt finde på at købe en lille ting .. 

Men jeg synes bare du skal sætte den udenfor så .. Ikke noget med at ringe på og forstyrre

Nej, det havde jeg heller ikke tænkt mig - ville bare at stille den på fortrappen med et lille kort.

Men du ville gøre det, hvis det var dig?

Anmeld

26. januar 2012

Team Putte

Det er altid rart at vide folk tænker på en i sådan en situation

Går selv sygemeldt med stress og som der bliver skrevet, så sæt den udenfor så du ik forstyrrer for det kan godt være svært at skulle forholde sig til sit "arbejde" som du og barnet jo er, sådan i tide og utide

Anmeld

26. januar 2012

CKH

Anonym skriver:

Nej, det havde jeg heller ikke tænkt mig - ville bare at stille den på fortrappen med et lille kort.

Min veninde er DP og hun har ligget syg med stress/depression. Da hun var sygemeldt var der en af "hendes forældre" der havde været forbi med en lille ting til hende (som de bare havde stillet udenfor). Det blev hun rigtig glad for, så jeg syntes bestemt det ville være en god idé

Anmeld

26. januar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Jeg ville personligt selv blive glad for at vide , at der blev tænkt på mig .. Så ja , det tror jeg

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det er altid rart at vide folk tænker på en i sådan en situation

Går selv sygemeldt med stress og som der bliver skrevet, så sæt den udenfor så du ik forstyrrer for det kan godt være svært at skulle forholde sig til sit "arbejde" som du og barnet jo er, sådan i tide og utide

Nej, jeg kunne aldrig finde på at forstyrre hende ved at ringe på døren. For ja, jeg er arbejde for hende, og det er hun jo netop sygemeldt fra.

Men jeg ville bare heller ikke støde hende ved at sende en lille tanke

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

CKH skriver:

Min veninde er DP og hun har ligget syg med stress/depression. Da hun var sygemeldt var der en af "hendes forældre" der havde været forbi med en lille ting til hende (som de bare havde stillet udenfor). Det blev hun rigtig glad for, så jeg syntes bestemt det ville være en god idé

Tak, det er godt at vide, det ville blive mødt som det, gaven var tiltænkt  - en lille tanke i en svær tid

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg ville personligt selv blive glad for at vide , at der blev tænkt på mig .. Så ja , det tror jeg

Tak, det er godt at vide.

Jeg ville nemlig heller ikke støde hende men bare sende en lille tanke

Anmeld

26. januar 2012

Käte

Jeg synes at det er en sød tanke men hvis hun har stress så ville jeg undlade at gøre noget for bare den mindste ting kan bidrage til at gøre det være snakker af erfarring man har bare brug for fred og på ikke at skulle tænke på noget som helst, måske hun vil føle skyld eller dårlig samvittighed over hendes fravær når hun bliver mindet om sit arb ved at se en evt blomst... håber det gav mening og at du forstod min point med det.

Til gengæld ville jeg synes at det ville være rigtig betænksomt af dig at give hende blomsten ved første aflevering efter syge perioden for at vise at i har tænkt på hende for der er hun også "klar" til at modtage den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.