Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære alle
Jeg skaltil at lave en hjemmeside. Men mulighederne er mange og jeg ved intet omkring det!
Hvor skal man oprette sin egen hjemme side? Altså gennem hvilken hjemmeside?
Hvor har du din hjemmeside igennem?
Lad mig hører jeres erfaringer.
Mange hilsner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har min hos bricksite, det er gratis men man kan så købe ekstra elementer.
Du kan se min side www.bykirsti.dk
kirsti skriver: Jeg har min hos bricksite, det er gratis men man kan så købe ekstra elementer. Du kan se min side www.bykirsti.dk
Tak - jeg kigger nærmere ind på det
Jeg startede med at have en ved www.123hjemmeside.dk men det bliver hurtigt dyrt syntes jeg... derfor valgte vi i sin tid at starte forfra et andet sted, og der faldt valget på www.web10.dk og der er vi stadig men det koster jo så lidt på årsbasis men vi er ganske godt tilfredse
Tror også du skal tænke over om du selv vil lave den fra bunden og er super til html eller om du bare vil have en skabelon... jeg har valgt skabelon modellen, da html ikke siger mig det store... alligevel har jeg stadig mulighed for at lave en lille smule html, da der er en del at finde på nettet bla. med cursere, og faldende "sne" den slags syntes jeg er sjovt at lege med
Qnuz
dpb skriver: Jeg startede med at have en ved www.123hjemmeside.dk men det bliver hurtigt dyrt syntes jeg... derfor valgte vi i sin tid at starte forfra et andet sted, og der faldt valget på www.web10.dk og der er vi stadig men det koster jo så lidt på årsbasis men vi er ganske godt tilfredse Tror også du skal tænke over om du selv vil lave den fra bunden og er super til html eller om du bare vil have en skabelon... jeg har valgt skabelon modellen, da html ikke siger mig det store... alligevel har jeg stadig mulighed for at lave en lille smule html, da der er en del at finde på nettet bla. med cursere, og faldende "sne" den slags syntes jeg er sjovt at lege med Qnuz
Hej - tusind tak for svar. Der er vist lidt flere mere, jeg skal ha sat mig ind i, inden jeg starter på det! Men det skal nok komme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128