Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger.. Skal man have virusprogram installeret på smartphone?
Og evt hvilken vil være god ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøver lige igen, ingen der ved noget?
Som udgangspunkt er det en god ide men måindrømme jeg ikke har og ikke har sat mig ind i det.
Det vigtigste skulle dog være tastelås med kode da mange jo har ting som f.eks netbank på telefonen
kirsti skriver: Som udgangspunkt er det en god ide men måindrømme jeg ikke har og ikke har sat mig ind i det. Det vigtigste skulle dog være tastelås med kode da mange jo har ting som f.eks netbank på telefonen
Super, tak for dit råd.
AndreasMor2011 skriver: Jeg har AVG
Jeg har AVG
Den plejer jo også at være god til computeren, så går ud fra at den er lige så god til smartphone
An&Jo skriver: hvad er AVG??må indrømme jeg ikke har et virusprogram på min Iphone, men det var nok en ide, har jo os beskyttet min mac med norton, så mon ikke man skulle få noget på telefonen også..
hvad er AVG??må indrømme jeg ikke har et virusprogram på min Iphone, men det var nok en ide, har jo os beskyttet min mac med norton, så mon ikke man skulle få noget på telefonen også..
Det er et gratis virus program
AndreasMor2011 skriver: Et virusprogram hehe.. det bruger jeg også på min pc. Det er gratis
Et virusprogram hehe.. det bruger jeg også på min pc. Det er gratis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128