Blussende kinder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Pipsle2012

Hejsa :-)

Jeg har en datter på knap 5 mdr. Hele dagen har hun haft blussende røde kinder, men har ikke haft det for varmt eller været svedig. Hendes humør har været skiftende, lige fra glad, smilende og pludrede til pylret og ked 

Hun har også haft tynd mave, og pruttet lidt mere end hun plejer 

Tror i hun er ved at blive syg??

Tak fordi i læste med 

God aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Fenja09

Tror du skal vente og se tiden an, havde det stået på i flere dage, havde jeg tænkt at det måske kunne være lussingesyge. Det ses dog ikke særlig tit ved småbørn, så tvivler på at det er det.

Min datter har også nogle røde kinder, uden en egentlig årsag til det. Tror måske også at de kan få det ved træthed. Det får jeg i hvert fald selv, hvis jeg er træt

/Fenja

Anmeld

25. januar 2012

Janni.

Har du tjekket om der er tænder på vej? Din beskrivelser lyder som vores søn da han fik tænder. 

Anmeld

25. januar 2012

MyLittleBaby

Pipsle2012 skriver:

Hejsa :-)

Jeg har en datter på knap 5 mdr. Hele dagen har hun haft blussende røde kinder, men har ikke haft det for varmt eller været svedig. Hendes humør har været skiftende, lige fra glad, smilende og pludrede til pylret og ked 

Hun har også haft tynd mave, og pruttet lidt mere end hun plejer 

Tror i hun er ved at blive syg??

Tak fordi i læste med 

God aften til jer alle

Som Janni skriver, tænder 

Min datters kinder blev også vildt røde ved hendes første par tænder 

Anmeld

25. januar 2012

Phoenix

Er der ikke noget der hedder lussingesyge som netop er kendetegnet ved røde kinder ? Kender ikke så meget til det. Men du kunne evt google det ? 

Anmeld

25. januar 2012

Pipsle2012

1000 tak for svar alle sammen 

Har selv haft tænder i tankerne - men Åhhh hvor er det bare svært at hitte ud af hvad de forskellige ting kan være... Det er mit 1. Barn, så føler mig helt på herrens mark nogle gange 

Men så er det jo godt man har baby.dk og at der er nogle søde piger der kan hjælpe en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.