Ladcykel eller anhænger?? Hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Tennamor

Nu skal jeg snart til at køre den lille i vuggestue. Inden da, skal jeg ud og investere i en ladcykel (har kig på winther kangaroo) eller en cykelanhænger.

Jeg synes det er svært at finde noget brugbar information på nettet om anhængere, så kom endelig med jeres besyv til hvilke anhængere jeg bør kigge efter og bestemt også jeres mening for og imod ladcykel / anhænger.

-Mit forbrug vil være 5 km dagligt, hvor lillepigen skal med de 1,3 km.

-Jeg kører kun på cykelsti, så bredden er måske ikke det vigtigste.

-Hvis det er en anhænger skal den kunne klappes sammen, så den kan være bag i bilen, når min mand henter.

-Der skal være plads til 2 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

dorthemus

Jeg havdede samme overvejelser som dig, men valgte en anhænger fordi jeg ikke gider køre rundt med det store skrummel hele tiden Je kører min datter i vug. og så hægter jeg den af i vuggestuen og kører videre til arbejdet uden den. Fungerer perfekt...bruger den også som klapvogn engang imellem, den kan gå i supermarkeder den hedder Nordic Cab. Har skrevet i andre tråde om emnet herinde.... bare ikke gentage det da jeg skriver på mobilen. Prøv at søge på anhængere og ladcykler

Anmeld

25. januar 2012

Tennamor

1000 tak Dorthe.. Imorgen når jeg igen har fået øjne, vil jeg søge herinde 

Anmeld

25. januar 2012

Malthes mor

Jeg har en nihola-ladcykel. Er super glad for den. Der er plads til to børn.

I starten lå lillebror Malthe i bunden i sin voksi-pose. Der er spænder med, så den kan spændes godt fast, så han ikke lå og kørte rundt. Storebror Mikkel sad på bænken i cyklen. Spændt fast med en mave-sele.

Da Malthe så blev lidt større kom han op og sad ved siden af Mikkel. Malthe sad med H-sele og Mikkel sad fortsat spændt fast med mave-selen. Da Malthe så blev for stor til H-selen kom han over og sad med den samme sele, som Mikkel. 

Jeg cykler rundt på den, også uden børn. Den er nem at styre - både med og uden børn (De vejer til sammen ca 40 kg)

Jeg er rigtig glad for den. Bænken kan tages ud, så er kassen god, når der skal handles stort ind.

Har haft en anhænger, men synes at det var utrygt, at havde den bagved cyklen. Så derfor blev den skiftet ud, da Malthe kom til.

Anmeld

5. februar 2012

Lusi

Jaa søster, jeg har jo lige fået Winther kangaroo, så dén er jeg jo til hihi.. Du må snart komme og prøve den..

Anmeld

7. februar 2012

Tennamor

Lykke86 skriver:

Jaa søster, jeg har jo lige fået Winther kangaroo, så dén er jeg jo til hihi.. Du må snart komme og prøve den..

Ja den må jeg komme ned og prøve en dag  Godt at du er blevet glad for den..

Anmeld

7. februar 2012

JeNoVa

dorthemus skriver:

Jeg havdede samme overvejelser som dig, men valgte en anhænger fordi jeg ikke gider køre rundt med det store skrummel hele tiden Je kører min datter i vug. og så hægter jeg den af i vuggestuen og kører videre til arbejdet uden den. Fungerer perfekt...bruger den også som klapvogn engang imellem, den kan gå i supermarkeder den hedder Nordic Cab. Har skrevet i andre tråde om emnet herinde.... bare ikke gentage det da jeg skriver på mobilen. Prøv at søge på anhængere og ladcykler

Den vil jeg have - er helt vild med den!

Anmeld

7. februar 2012

dorthemus

JeNoVa skriver:

Den vil jeg have - er helt vild med den!

Skønt! Godt jeg ku hjælpe

Anmeld

22. februar 2012

smokin

Den der winther cykel er godt nok pebret... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.