Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nea85 skriver: Som tilbehør kunne du lave bagte halve tomater med lidt olie, hvidløg i skiver, timian, salt og revet ost på. Det er virkelig lækkert og altid et hit
Som tilbehør kunne du lave bagte halve tomater med lidt olie, hvidløg i skiver, timian, salt og revet ost på. Det er virkelig lækkert og altid et hit
Det ku godt gå hen og blive det jeg lavede til hende imorgen, det lyder super lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kylling i cola er vildt lækkert ..
Mivsen skriver: Hvad får du til?
Hvad får du til?
Ploffer skriver: pikpikapikanpikantoos Jeg plejer at skære en lomme i det rå kyllingebryst, fylde den med pikantost ( mængde efter smag og behag ) og så vikler jeg bacon eller parmaskinke omkring. Man kan sætte en tandstik i for at holde det sammen eller vikle madsnor om. Så bruner jeg dem af på en pande og så ind i ovnen i ca. 25 min på 200 grader
pikpikapikanpikantoos
Jeg plejer at skære en lomme i det rå kyllingebryst, fylde den med pikantost ( mængde efter smag og behag ) og så vikler jeg bacon eller parmaskinke omkring. Man kan sætte en tandstik i for at holde det sammen eller vikle madsnor om. Så bruner jeg dem af på en pande og så ind i ovnen i ca. 25 min på 200 grader
Anonym skriver: Det ku godt gå hen og blive det jeg lavede til hende imorgen, det lyder super lækkert
Nea85 skriver: Det smager altså også rigtig, rigtig godt
Det smager altså også rigtig, rigtig godt
Det lyder hvertfald yderst lækkert
Nina1988 skriver: Bliver simpelthen nødt til at spørge, pikant ost, er det "bare" en smore ost med pikant smag
Bliver simpelthen nødt til at spørge, pikant ost, er det "bare" en smore ost med pikant smag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128