Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Min svigermor forguder vores lille pige, men gør nogen gange nogle hovedrystende ting... Min datter har en smule børneksem og skal derfor ikke bades i andet end en speciel sæbe, for et par uger siden passede min svigermor hende så og ville så bade hende, hun hældte almindelig body shampoo i vandet og det resulterede i at min datters hud hævede op og blev meget rød jeg gjorde ikke noget stort ud af det og tænkte, det er jo hvad der kan ske osv... I går var min datter så syg og svigermor skulle passe hjemme hos os.. Da jeg kommer hjem viser hun mig en creme hun har smurt min datters numse og kønsdele med, fordi hun syntes hun var lidt rød... Det er så en meget stærk hormon creme jeg bruger til min datters eksem, når den bryder vildt ud.... Da svigermor var gået begyndte jeg at græde og så hun også havde smurt med cremen inden under skamlæberne hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

hellemor85

puha, nok ikke lade hende passe hende mere.. Den er svær. Men hun virker jo som om hun slet ik er klar over de almindelige regler omkring hva man må med en baby og hvad man ikke må...

Anmeld

25. januar 2012

Frk.S

Jeg tænker ikke hun har gjort nogle af delene i en ond mening - sikkert tværtimod.

Så jeg ville nok sige til hende på en pæn måde hvilken sæbe der må bruges og hvad den creme er til, og at den kun skal bruges til dét.

Anmeld

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg ville stille og roligt forklare hende, hvor vigtigt det er, at hun bruger den sæbe, der er meningen din datter skal bades i, og at cremen kun skal bruges, når den er helt slem, og at der generelt ikke må påføres creme under skamlæberne.

Der er ingen tvivl om, at din svigermor gør, som hun gør, for at være god ved dit barn og ud af omsorg og kærlighed.

Anmeld

25. januar 2012

Louise83

Hun gør det jo af en god mening! Jeg ville sige det til hende som det er, pigen skal kun bades i vand eller din specielle sæbe, og kun skal kun smørres for neden med den og den creme. Så er den da ikke længere De gamle skal altid opdrages lidt, de forstår ikke hvordan det hænger sammen i dag i forhold til parfume, mad osv, derfor bliver man nødt til at sige tingene rent ud som de er, er min erfaring

Anmeld

25. januar 2012

Kay

skriv på cremerne og sæben hvilken en der er til hvad og fortæl hende om det hun gør det jo helt sikkert ikke af ond mening

Anmeld

25. januar 2012

musse1

du skal kun være glad, for du har en svigermor, der forguder din datter. 

er helt sikker på, de ting du nævner, gør hun bestemt ikke for og være irreterende, hun det helt sikkert, i en rigtig god mening. 

så syns du lige skal fortælle hende, hvilken sæbe der skal bruges til bad, og med cremer og sådan, så hun lige er klar over det..

syns bestemt hun forsat skal ha lov til at passe hende, mon ikke hun godt kan forstå det, når du fortæller hende om det .. 

Anmeld

25. januar 2012

Fru Hansen

Lås cremer, sæber osv inde i et skab sammen med rengøringsmidlerne

Nej, spøg til side. Som en anden skriver så kan du skriver på cremerne hvad de er til og evt. få en folder om børneeksem som din svigermor kan få med hjem og læse så hun ved lidt mere om det.

Umiddelbart lyder det som om hun er en omsorgsfuld farmor, så tag udgangspunkt i det. Når man ikke står med cremerne og eksemen til daglig kan man godt glemme hvad man må bruge og ikke bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.