Min dreng er 4 år.
Han har altid været en vildbasse med krudt i rumpetten. Min øjesten!
Men for filan, jeg synker jo helt sammen her til aften, efter han er lagt i seng og forsøger at trække vejret dyybt.
Han er kommet til et punkt, hvor hans ører altså ikke længerer fungerer. Jeg skal sige ting til ham min. 3 gange før han gør det, selvom jeg kan se at han kan høre mig allerede første gang. F.eks. hvis han kører på væggen med en af sine biler, og jeg siger; "Jeg vil ikke have du kører på væggen. Bilen skal køre lige inde på værelset." .. og så køøører han rundt på væggen og bordene osv.. selvom værelset er lige ved siden af.
Det samme med aftensmaden, hvor han kan sidde og køre rundt på måsen, løfte armene op i vejret eller lege med gaflen, hvor jeg husker ham på, at vi sidder ved bordet for at spise. Hold ved gaflen med én hånd, den anden hånd forholder sig i ro, og jeg kunne blive ved - det lyder efterhånden som én lang ordre.
Når det kører for ham, sætter jeg smilet på ogfortæller ham, at det er dejligt at se, men så går der 3 sekunder.. 
Ååh.. de små kampe! Nogle dage næsten ingen, nogle dage ret så mange.
Jeg ved egentlig ikke rigtig hvor jeg vil hen med det er emne, jeg vil måske bare gerne lige forhøre mig om det overhovedet bliver bedre? NOGENSINDE? x) Jeg mener.. hvor tit kan man forvente at ens børn hører efter 1. gang? .... men hvor ville det dog være dejligt, hva?
Jeg er helt flad lige nu.
Anmeld