NF scanning. Høj puls hos fosteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.227 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

jsrn

Hej.

Jeg har lige været til NF scanning i dag. Fosteret havde en puls på 170, hvad jordemor og læge syntes var høj. Der var ingen misdannelser hos fosteret og det voksede også fint. Min termin blev endda rykket en uge frem.

Skal til en ny scanning i uge 16 og måske også have taget en fostervandsprøve. Fik at vide at jeg ikke skal bekymre mig, men det er jo svært at lade være med.

Er der nogle af jer, der har prøvet at fosteret har en høj puls??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

MyLittleBaby

jsrn skriver:

Hej.

Jeg har lige været til NF scanning i dag. Fosteret havde en puls på 170, hvad jordemor og læge syntes var høj. Der var ingen misdannelser hos fosteret og det voksede også fint. Min termin blev endda rykket en uge frem.

Skal til en ny scanning i uge 16 og måske også have taget en fostervandsprøve. Fik at vide at jeg ikke skal bekymre mig, men det er jo svært at lade være med.

Jeg har ikke prøvet noget af det, men jeg ville ikke gå forbi uden at sende et kram og en masse varme tanker!  

Jeg forstår godt at du er bekymret, selvom de siger du ikke skal være det. Jeg krydser fingrer for at alting er okay med dig og den lille 

Anmeld

26. januar 2012

Happy!

Hej til min NF scanning var pulsen 160-167 så også ganske højt. Er nu 17 uger henne og alt er fint Sikker på at du ik ska være nervøs 

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

jsrn skriver:

Hej.

når de siger du ikke skal være nervøs, er det helt sikkert fordi du ikke skal være nervøs.. selvom det kan være svært - bare tænk at det at altså det de lever af, de ved godt hvis det havde været faretruende højt, og det var det jo ikke - så rolig

Anmeld

27. januar 2012

jsrn

Vi har også besluttet os for at tro på det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.