Nogle frisøre tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Lotus86

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Skulle lige i dag farve mit forholdsvis lyse hår lidt mere lyst, da jeg var træt af min leverpostejsfarvede udgroning, nå men som i nok allerede har regnet ud, så gik det ikke helt efter planen, er nemlig pænt gulerodsfarvet i toppen, og jeg ligner simpelthen noget der er løgn

Kan jeg gøre noget for at rette op på skaden? Er der en farve der evt. ville være god at farve over med?

Og nej, en frisør er ikke et alternativ, har jeg slet ikke råd til, og min 'priavte' frisør er i Thailand, så heller ikke der kan jeg hente hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Emily2012<3

Lotus86 skriver:

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Skulle lige i dag farve mit forholdsvis lyse hår lidt mere lyst, da jeg var træt af min leverpostejsfarvede udgroning, nå men som i nok allerede har regnet ud, så gik det ikke helt efter planen, er nemlig pænt gulerodsfarvet i toppen, og jeg ligner simpelthen noget der er løgn

Kan jeg gøre noget for at rette op på skaden? Er der en farve der evt. ville være god at farve over med?

Og nej, en frisør er ikke et alternativ, har jeg slet ikke råd til, og min 'priavte' frisør er i Thailand, så heller ikke der kan jeg hente hjælp

Nu er jeg ikke frisør, men da jeg afblegede mit hår og det havde den der orange farve, så farvede jeg det over med en askeblond bagefter, og så fik det en mere naturlig farve..

Anmeld

25. januar 2012

Lotus86

Emily2012<3 skriver:

Nu er jeg ikke frisør, men da jeg afblegede mit hår og det havde den der orange farve, så farvede jeg det over med en askeblond bagefter, og så fik det en mere naturlig farve..

Tak for svar, kunne være jeg skulle prøve det

Anmeld

25. januar 2012

Emily2012<3

Lotus86 skriver:

Tak for svar, kunne være jeg skulle prøve det

Ja prøv det. Så  jeg for det virker på dit hår..

Anmeld

25. januar 2012

merichs

Emily2012<3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.