Altsååååå Kom ind i kampen... !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

twinny

Nessie skriver:

Sikke en skøn nabo at have

Fatter ikke hvorfor sådanne mennesker ikke flytter ud på landet hvor de har fred og ro, og ingen til at genere dem, men så har de jo selvfølgelig heller ikke noget at tage sig til.

Vi har nogle "næsten"-naboer, der insisterer på, at holde lige foran vores havelåge, fordi de har længere hjem..........
Den første vinter vi havde Daniel, havde min far skovlet en plads fri for sne foran havelågen, så jeg kunne komme ordentligt ud med baby, barnevogn, varer osv.; men den valgte de selvfølgelig at holde på. Synes det er noget så flabet, de kunne da skovle deres egen plads fri
Men en dag de var kørt, og Daniel sov, skyndte jeg mig ud at skovle store bunker med sne på igen, så de selv kunne skovle det fri, hvis de absolut ville holde der. Det var simpelten det hele værd, at se hendes sure fjæs, da hun prøvede at køre op i de store snebunker og parkere, for så at måtte finde et andet sted

hehe... god ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

CKH

twinny skriver:

til klagenævnet...

De er heldigvis ikk været forbi KAB...

Fuck noget lort..!

Anmeld

26. januar 2012

twinny

CKH skriver:

Fuck noget lort..!

jaah..

Anmeld

26. januar 2012

gonefishing

twinny skriver:

til klagenævnet...

De er heldigvis ikk været forbi KAB...

KAB er klaphatte så er du advaret! 

Anmeld

26. januar 2012

twinny

Flodkilling skriver:

KAB er klaphatte så er du advaret! 

Okay.. Men den kommer ikk der til medmindre vi bliver ved med de ting... Vi overvejer at flytte til en anden gang.

Anmeld

26. januar 2012

gonefishing

twinny skriver:

Okay.. Men den kommer ikk der til medmindre vi bliver ved med de ting... Vi overvejer at flytte til en anden gang.

Med mindre der står at klapvogne ikke må stå under trappen (typisk noget med brandsikkerhed), eller der direkte står at jeres hund ikke må være på græsplænen. så ville jeg sende en klage over ham for chikane. -ja det kan man faktisk godt.

Anmeld

26. januar 2012

Gry91

Flodkilling skriver:

Med mindre der står at klapvogne ikke må stå under trappen (typisk noget med brandsikkerhed), eller der direkte står at jeres hund ikke må være på græsplænen. så ville jeg sende en klage over ham for chikane. -ja det kan man faktisk godt.

Anmeld

26. januar 2012

twinny

Flodkilling skriver:

Det må jeg prøve-- tak for det. '

Anmeld

26. januar 2012

Tystys14

twinny skriver:

godaften til jer tøser...

Jeg trænger bare lige til at brokke mig...

Herude hvor jeg bor render der en idiot rundt og laver ikk andet end at klage over os...

han har simpelthen klaget over vores barnevogn har stået inde under trappen.. hvor ingen kan se den eller til gene for nogen..

Han har klaget over vores hunde har tisset på græsset nede foran..  Vi kan jo ikk fortælle dem at det må de ikk....

Også har han klaget over vi har stilt en skraldepose foran vores dør i max 30 min, fordi vi lige skulle gøre drengene færdige.....

Man føler sig sgu konstant overvåget...

FÅ DIG DOG ET LIV ELLER EN KÆRESTE, STODDER!!!!!! Hvis der er nogen, der gider at have en der er sååå smålig....

Hvad bliver det næste?? Drengene må ikke græde...

Ihhh det hjalp at komme ud med det.

VI HAR EN DER GØR DET SAMME HER....  HAN BROKKER SIG OGSÅ OVER ALT...  de skulle tage at få sig et liv de mennesker der ikke laver andet end at sende klager ind i postkasser...

Anmeld

26. januar 2012

twinny

VI HAR EN DER GØR DET SAMME HER....  HAN BROKKER SIG OGSÅ OVER ALT...  de skulle tage at få sig et liv de mennesker der ikke laver andet end at sende klager ind i postkasser...

Jaah de er simpelthen så trættende sådan nogle mennesker....

tænk de ikk har noget bedre at tage sig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.