Møbler på børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

samantha1986

An&Jo skriver:

jeg regner med at vi skal flytte her i løbet af sommeren, og så kommer der nye billeder af børneværelset, fordi der skal være plads til 2 børn.. så det giver da lidt udfordringer når værelset ikke er større..

Ja det gør det bestemt. Men tænker man kreativt så skal det nok lykkes

Vi flytter i løbet af foråret. Forhåbentlig før jeg har termin. Og værelset har en okay str. Men sådan noget som reoler havde jeg ikke først tænkt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Maja_4000

samantha1986 skriver:

Har du billede af pudehjørnet? lyder super hyggeligt.

Måske .. Leder lige

Anmeld

25. januar 2012

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Måske .. Leder lige

bare i orden :-)

Anmeld

25. januar 2012

Den kommende far

samantha1986 skriver:

Det ser også godt ud. Havde også tænkt på sådan noget som de rumdelere og så med kasser i.

Det er en super ide synes jeg og ikke mindst billigt hvis man da køber dem i ikea eller lignende

Anmeld

25. januar 2012

Fenja09

Vores datter har endnu ikke så meget på værelset udover puslebord, kommode, tremmeseng ( som ikke bruges lige nu ) og så en hylde. I næste måned regner jeg med at købe en magnettavle til billeder og en beholder til legetøj. Albertes værelse er meget lille, så der er ikke plads til det helt vilde og heldigvis går der længe inden hun vil bruge det

/Fenja

Anmeld

25. januar 2012

samantha1986

Den kommende far skriver:

Det er en super ide synes jeg og ikke mindst billigt hvis man da køber dem i ikea eller lignende

Ja nemlig. Og synes der er rigeligt at bruge penge på med en lille på vej. Og så kan man jo pynte med forskellige kasser og kurve, så man selv kan præge det

Anmeld

25. januar 2012

Maja_4000

samantha1986 skriver:

bare i orden :-)

Det er taget før vi var færdige Der er en del flere puder nu Hehe
Og så er den røde kurv skiftet ud med en slagbænk som der så er legetøj i .. Sengen er så flyttet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

samantha1986 skriver:

Ja det gør det bestemt. Men tænker man kreativt så skal det nok lykkes

Vi flytter i løbet af foråret. Forhåbentlig før jeg har termin. Og værelset har en okay str. Men sådan noget som reoler havde jeg ikke først tænkt på

det er jo os noget der kan komme med tiden..

reoler behøver de jo ikke fra starten af..

Anmeld

25. januar 2012

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Det er taget før vi var færdige Der er en del flere puder nu Hehe
Og så er den røde kurv skiftet ud med en slagbænk som der så er legetøj i .. Sengen er så flyttet

Det ser godt nok hyggeligt ud

Anmeld

25. januar 2012

Den kommende far

samantha1986 skriver:

Ja nemlig. Og synes der er rigeligt at bruge penge på med en lille på vej. Og så kan man jo pynte med forskellige kasser og kurve, så man selv kan præge det

Der er masser at bruge penge på tør slet ikke tænke på hvad vi har brugt efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.