Over eller under? måske mest en hyggetråd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Moms

Når I ammer liggende og skal bytte bryst, kravler I så over baby eller løfter I baby op over jer?

I starten forsøgte jeg mig lidt frem og tog ofte min hen over mig, men det er lidt besværligt - han vejer over 5 kg (og er 6 uger nu). Jeg ammer kun liggende om natten.

Nu må jeg op på armen, skubbe/løfte ham under mig over til den anden side og så lægge mig til ham der.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

MomInTheMaking

Moms skriver:

Når I ammer liggende og skal bytte bryst, kravler I så over baby eller løfter I baby op over jer?

I starten forsøgte jeg mig lidt frem og tog ofte min hen over mig, men det er lidt besværligt - han vejer over 5 kg (og er 6 uger nu). Jeg ammer kun liggende om natten.

Nu må jeg op på armen, skubbe/løfte ham under mig over til den anden side og så lægge mig til ham der.

Moms

Jeg kravlede over.. Nu ligger vi ikke så meget ned og ammer mere, efter hun er kommet over i sin egen seng.

-Sheila

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

jeg løftede altid ham over mig..

men han spiste kun det ene bryst af gangen, så det passede med at næste gang han vågnede skulle han til det andet bryst..

Anmeld

25. januar 2012

AnneBJ

An&Jo skriver:

jeg løftede altid ham over mig..

men han spiste kun det ene bryst af gangen, så det passede med at næste gang han vågnede skulle han til det andet bryst..

Samme her

Anmeld

25. januar 2012

modesty

Jeg bøvser ham mellem de to bryster, så jeg løfter ham op, bøvser ham og lægger ham ned igen på den anden side.

Anmeld

25. januar 2012

CA

Jeg lagde mig bare mere på maven, sådan lidt skævt. Så ku han komme til det andet bryst også.  Lyder akavet, men det var det bestemt ikke! 

Anmeld

26. januar 2012

babyMark

Carina87 skriver:

Jeg lagde mig bare mere på maven, sådan lidt skævt. Så ku han komme til det andet bryst også.  Lyder akavet, men det var det bestemt ikke! 

Jeg synes det lyder sejt det der med lige at krænge det andet bryst ind over! Tror jeg vil prøve det i nat efter du har beskrevet hvordan du ligger  

Anmeld

26. januar 2012

Moms

babyMark skriver:

Jeg synes det lyder sejt det der med lige at krænge det andet bryst ind over! Tror jeg vil prøve det i nat efter du har beskrevet hvordan du ligger  

Jeg kan ikke gøre det, for min brystvorte peger for meget opad så

Moms

Anmeld

26. januar 2012

raca

jeg ammede fra begge bryster mens jeg lå på samme side.

og ellers trak jeg dem ind til mig.. krammede dem.. trillede om på rykke( mens barnet lå på maven af mig) også listede dem ned på den anden side af mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.