Anbefal en nem slynge/vikle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Mussen2

Skal være nem og kunne ggerne kunne bruges fra nyfødt.  Jeg harvsev en skildpadde, men den er først anvendelig fra 3 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

L&V

En ring slynge fra Looma. Den er super god og kan bruges fra helt lille til 3år. Bruger vores hele tiden, så kan man lave mad eller hva man nu ska

Anmeld

25. januar 2012

Mussen2

Månsson skriver:

En ring slynge fra Looma. Den er super god og kan bruges fra helt lille til 3år. Bruger vores hele tiden, så kan man lave mad eller hva man nu ska

Super. Er den nem og har den flere mulige stillinger til barnet? Jeg må lige ind og tjekke den. Er du slyng elsker og har prøvet flere forskellige

Anmeld

25. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

En strækvikle. Gerne en koalavikle. Min søn boede i sådan en de første 6 måneder af hans liv

Anmeld

25. januar 2012

Mussen2

Rikke&Liam skriver:

En strækvikle. Gerne en koalavikle. Min søn boede i sådan en de første 6 måneder af hans liv

Den må jeg ind og kigge på også. Har du prøvet flere slags?

Anmeld

25. januar 2012

Hvem?

Mussen2 skriver:

Skal være nem og kunne ggerne kunne bruges fra nyfødt.  Jeg harvsev en skildpadde, men den er først anvendelig fra 3 mdr.

Vil varmt anbefale Koalaviklen

Anmeld

25. januar 2012

Mussen2

Hvad er forskellen egentlig på en vikle og slynge....

Anmeld

25. januar 2012

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Jeg har en splinterny til salg herinde. Den er rigtig god og nem. Den kan bruges fra helt spæd og op

Anmeld

25. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikke&Liam skriver:

helt enig. man kan også på youtube se hvordan man binder de forskellige stillinger og når man har basis på plads...lærer man hurtigt de andre

Anmeld

25. januar 2012

Mussen2

xoxotasha skriver:

Jeg har en splinterny til salg herinde. Den er rigtig god og nem. Den kan bruges fra helt spæd og op

Ok tak for tippet. Hvorfor får du den ikke selv brugt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.