Ulækkert spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg begyndte for en uges tid siden at tage Alli piller så jeg kan tabe mig lidt hurtigere.  Men nu er min afføring blevet helt gul???  Hvorfor??? og er det pga. de piller??? Det er også lige som om der er olie i, pga. nogle små "dråber" flyder oven på som olie på vand?  virkelig klamt... Nogle der ved hvad det skyldes? Har aldrig prøvet noget ligne...

Undskyld det lidt (meget) klamme spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mussen2

Min mand tog dem på et tidspunkt....jegmener der der olie, simpelthen er fedt der kommer ud og kan skyldes du spiser for fed mad. Men tjek lige indlægssedlen

Anmeld

25. januar 2012

Frk.S

Jeg tænker at det skyldes Alli's virkning (så du da gerne skulle kende, hvis du tager dem!!)

http://alliplan.dk/How-alli-works/Important-information-about-alli/

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg tænker at det skyldes Alli's virkning (så du da gerne skulle kende, hvis du tager dem!!)

HAR læst indlægssedlen, men der står i den jeg har fået og går kun ud fra at der er en af slagsel, at man kan få tynd mave hvis man spiser for fedt, men har lagt min kost fuldstændig om, og det eneste fedt jeg får indenbors i løbet af en dag er det smør der kommer på en skive rugbrød om morgenen.  Forstår ikke farveændrigen, hvis der står noget om det i sedlen, så må det være det eneste jeg har sprunget over, uden at bemærke det...

Anmeld

25. januar 2012

Becks

Anonym skriver:

Jeg begyndte for en uges tid siden at tage Alli piller så jeg kan tabe mig lidt hurtigere.  Men nu er min afføring blevet helt gul???  Hvorfor??? og er det pga. de piller??? Det er også lige som om der er olie i, pga. nogle små "dråber" flyder oven på som olie på vand?  virkelig klamt... Nogle der ved hvad det skyldes? Har aldrig prøvet noget ligne...

Undskyld det lidt (meget) klamme spørgsmål.

Det er fedt

Også det der ændre farven på det

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Min mand tog dem på et tidspunkt....jegmener der der olie, simpelthen er fedt der kommer ud og kan skyldes du spiser for fed mad. Men tjek lige indlægssedlen

Jeg har lagt min kost helt om, og spiser kun smør på den skive rugbrød jeg spiser om morgenen.  Så fed mad vil jeg bestemt ikke mene jeg spiser...?  Har læst den seddel der følger med når man tager dem, men så skulle det da være underligt det er det eneste jeg ikke har fået læst ? dog kan det da godt være tilfældet, skal vist på jagt efter det hæfte igen.

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Det er fedt

Også det der ændre farven på det

Hmm... har ændret kost fuldstændig... så det undre mig lidt...  men det skal jeg da lige følge lidt mere op på så, hvis det bliver ved, tror jeg mere det skyldes min krop ikke kan tåle dem eller sådan noget, for det er mere end en uge siden jeg holdt op med at spise fed mad, nu lever vi stort set kun af salat.

Anmeld

25. januar 2012

Becks

Anonym skriver:

Hmm... har ændret kost fuldstændig... så det undre mig lidt...  men det skal jeg da lige følge lidt mere op på så, hvis det bliver ved, tror jeg mere det skyldes min krop ikke kan tåle dem eller sådan noget, for det er mere end en uge siden jeg holdt op med at spise fed mad, nu lever vi stort set kun af salat.

Det er ikke fedt du spiser, men det fedt du har i kroppen, som pillerne hjælper dig af med

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Har ingen af de bivirkniner, kun ændret farve, og når man så engang er færdig på det lille hus, er der så meget lidt af det der olie noget...  Men hverken pludselig trang til wc, løs afføring, luft i maven eller nogle af de andre ting alli nævner.

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Det er ikke fedt du spiser, men det fedt du har i kroppen, som pillerne hjælper dig af med

Nåå så forstår jeg bedre, for jeg har ingen bivirkeninger som alli nævner i deres sedel.  Så hvis der er det fedt jeg har i forvejen, de hjælper mig med, så det okay.  tak for svaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.