Det er åbenbart ikke kun bassen der får tænder.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

An&Jo

Jeg har haft lidt ondt i tandkødet de sidste par dage, og idag kom jeg til at køre min tunge rundt, og sørme om ikke jeg er ved at få en tand.. :O

Tror det er en visdomstand der er ved at komme, men nu tænker jeg, der er mange der får fjernet deres visdomstænder, men er det noget man skal hvis de ikke generer??

der virker til at være plads nok til den indtil videre, så behøver vel ikek reagere på det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

delimus

An&Jo skriver:

Jeg har haft lidt ondt i tandkødet de sidste par dage, og idag kom jeg til at køre min tunge rundt, og sørme om ikke jeg er ved at få en tand.. :O

Tror det er en visdomstand der er ved at komme, men nu tænker jeg, der er mange der får fjernet deres visdomstænder, men er det noget man skal hvis de ikke generer??

der virker til at være plads nok til den indtil videre, så behøver vel ikek reagere på det??

Dem skal du da bare beholde 

Så længe der er plads til dem og de ikke generer dig, så er der intet i vejen for, at de er der til evig tid 

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

delimus skriver:

Dem skal du da bare beholde 

Så længe der er plads til dem og de ikke generer dig, så er der intet i vejen for, at de er der til evig tid 

super.. har total tandlægeskræk, så ville hade at skulle derind så længe de ikke generer..

Anmeld

25. januar 2012

delimus

An&Jo skriver:

super.. har total tandlægeskræk, så ville hade at skulle derind så længe de ikke generer..

Uhh kender det desværre alt for godt 

Får beroligende piller når jeg skal til tandlæge, så er heller ikke et sted jeg kommer, med mindre det virkelig er nødvendigt 

Så håber du har pladsen til dem.

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

delimus skriver:

Uhh kender det desværre alt for godt 

Får beroligende piller når jeg skal til tandlæge, så er heller ikke et sted jeg kommer, med mindre det virkelig er nødvendigt 

Så håber du har pladsen til dem.

håber os jeg bliver ved med at at have plads til dem..

Anmeld

25. januar 2012

B&J

sjovt du skriver det for da jeg havd født daniel og hans den første tand kom 3mdr efter begynde mine visdomstænder at komme nu har jeg fået 3 hihihihi

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

sjovt du skriver det for da jeg havd født daniel og hans den første tand kom 3mdr efter begynde mine visdomstænder at komme nu har jeg fået 3 hihihihi

haha.. det passer godt nok os med at det er 3 måneder siden han fik sin den første sådan ca..

Anmeld

25. januar 2012

B&J

haha.. det passer godt nok os med at det er 3 måneder siden han fik sin den første sådan ca..

det er farligt at få børn hihihi de giver en visdomstænder

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

det er farligt at få børn hihihi de giver en visdomstænder

haha, ja åbenbart..

Anmeld

25. januar 2012

132319

Sådan er det også her!

Hver gang ungerne har haft ondt pga. tænder, har mine visdomstænder gjort ondt. Nu har jeg kun en tilbage, som nok ryger ud til foråret.

Da Kamille fik små fine krøller, fik jeg da også lige et par små krøller i mit forreste hår (møg irriterende at der altid strittede en hårtot ud igennem mit ellers helt glatte hår)

Og sørme nu hvor Hjalte har fået fjernet mandler, får jeg konstant halsbetændelse. Det ender sgu nok med at jeg også skal have fjernet mine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.