Jeg tror det kommer helt naturligt.
- min kæreste og jeg har været sammen i over to år, på det tidspunkt vi fandt sammen, havde han en datter fra tidligere forhold. i starten sås vi uden jeg havde mødt datteren, og efter 1-2 måneders tid, mødte jeg hende da min kæreste og jeg blev enige om at være seriøse med hinanden. på det tidspunkt havde han (som nu også) hende hver tors-fred i den ene uge og tors-sønd. i den anden uge, og sådan skiftede det. vi flyttede sammen efter at have været kærester i 3 måneder, og hverdagen blev meget hurtig nem for hende, og jeg blev da også ret hurtig "fast inventar" i hjemmet. det var ikke længere "Hjem til far", nu var det både "Mija OG far". det var skønt
..
NU går hun faktisk og kalder mig mor, når vi har samvær , for for hende er jeg jo mor hjemme hos far. dette er intet vi har bedt hende om, men noget der falder hende naturligt ind. når vi siger at jeg er bonusmor, (for ikke at såre hendes nuværende mor) - svarer hun som alt for hende er normalt "Jamen du er min nummer 2 mor, så jeg kalder dig mor" .. og så kan man da ikke rigtig svarer igen
. nu venter min kæreste og jeg en lillesøster til hans pige, så alt er skønt og naturligt..
Synes ikke du skal tænke så meget over det, om hvad der er rigtigt og forkert, bare tag tingende som de kommer, og selvfølgelig mærk efter din søns behov og hvad han har brug for i hverdagen - han har sikkert også brug for en faderrolle allerede nu. om det er den biologiske far eller kæreste.
ingen børn har brug for en far der "svigter" aftaler.. har du sågar heller ikke.. 
Kæmpe knus. 
Anmeld