Hvornår hentede i barnevognen hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

lycly

Jeg er mega overtroisk med sådan noget, så min kæreste hentede barnevognen den dag vi skulle hjem fra hospitalet. Vi havde været nede og købe den 3 dage før jeg fødte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Emily2012<3

Okay. Min kæreste mener at vi godt kan hente den når den er blevet betalt ud.. (han er ikke overtroisk)

Men jeg ved ikke helt om vi skal hente den eller om vi skal vente til jeg har født.. 

Og jeg tænker bare, at vi har jo stillet sengen op, puttet lagen og sengerand i, samt lagt dyne betræk på.. Dog står de fleste ting i sengen så den er ikke redt.. Eller? -

Jeg er som sådan ikke overtroisk, men vil jo ikke have at der sker noget.. :/

Anmeld

25. januar 2012

Kofoed.

Vi hentede den, den 11 august og havde termin den 18 september, vi hentede tidligt, da jeg gerne ville have vasket og klargjort vognen plus det tilbehør vi havde købt. Vognen blev købt samme dag, som vi fik afvide at isabella/tvilling b var død. Overtro gav jeg ikke meget for længere der, for den ene var jo væk og der havde vi flugt "reglerne".

Anmeld

25. januar 2012

Dianaaa

Emily2012<3 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv..

Men jeg kom til at tænke på alt det med overtro osv.. 

Nu har vi jo allerede tremmesengen hjemme så ved ikke hvordan og hvorledes.

Men tænkte om det er ok at hente barnevognen hjem omkring 3 uger før termin?

Hvornår hentede i jeres barnevogn hjem?

jeg var 7 måneder henne da vi hentede barnevognen hjem ( vi har ikke haft uheld med os begrund af det  ) men vi fik dem hjem der, da vi har det med at føde fortidligt på mon mors side, min mormor fødte fortidligt, min moster fødte begge sine drenge i 8. månede + min mor fødte mig 3 uger for tidligt og min søster også fortidligt, så for at være sikker havde jeg den hjemme der , men der var åbenbart ingen fare for at jeg skulle føde før tid, min søn kom til verden 40+3 ,

Anmeld

25. januar 2012

2721

Vi hentede den hjem 4-5 uger inden termin, den stod uåbnet nede i vores kælder rum indtil jeg ramte uge 37, der pakkede vi det hele ud, ude i haven så vi kunne få det luftet igennem. Fødte ugen efter

Anmeld

25. januar 2012

delimus

Emily2012<3 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv..

Men jeg kom til at tænke på alt det med overtro osv.. 

Nu har vi jo allerede tremmesengen hjemme så ved ikke hvordan og hvorledes.

Men tænkte om det er ok at hente barnevognen hjem omkring 3 uger før termin?

Hvornår hentede i jeres barnevogn hjem?

Vi hentede den 14 dage inden termin og så stod den ellers bare og ventede på, at der kom noget fyld til den :-) 

Anmeld

25. januar 2012

Mtang

Min kæreste og jeg faldt over et kanon tilbud på en emmaljunga barnevogn, og købte den for 1 måned siden.. har termin i uge 13

så intet overtro herfra.

Anmeld

25. januar 2012

JJH

Barnevognen står på det kommende børneværelse, da vi fandt et godt tilbud på en brugt.
Hvis der sker noget med barnet er det altså ikke fordi vi har barnevognen til at stå

Anmeld

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg købte den brugt i november - har termin om 11 dage.

Den har dog stået hjemme hos mine forældre indtil nu, pga jeg ikke har plads til både min datters klapvogn og barnevognen, men jeg får den hjem på fredag, da mine forældre skal ud og rejse og ikke kommer til at være hjemme, når jeg føder.

Tremmesengen er også klar - men ikke redt. Det er pga jeg ikke synes, det er lækkert at have sengetøjet til at ligge i flere uger uden at blive vasket igen

Anmeld

25. januar 2012

grøn · ært

Vi er ikke spor overtroiske hvad det der angår - og vi havde allerede barnevogn da jeg var i uge 15 eller lignende :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.