mini cookiemonsteret :) billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Cookiemonsteret

det er ved at være længe siden i sidst så hende, ( i juni sidste år, i mit andet brugernavn) men hun er nu 21 mdr, snart 22 mdr. Hun er 91 cm høj og vejer 12,7 kg nu ( var 49 cm og 3440 gr ved fødslen)  

Hun er MEGET aktiv, og der skal ske noget hele tiden, om det så er hendes andet legetøj eller mine skolebøger der bliver leget med hun er meget et udebarn og elsker at rende rundt udenfor. 

hun snakker meget, og er lige begyndt at få forståelige ord rigtigt ( hun lærer 2 sprog helt, og lidt engelsk) hun er meget kærlig, og kysser og krammer hele tiden, bare ikke mænd, dem er hun stadig "reseveret" overfor.. 

efter jeg er flyttet fra hendes far, har vi fået et meget gladere barn, som ikk slår, bider og nikker skaller mere oppe i dp'en, hun skal så heller ikke være i et hjem med konstant uvenskab mere, og Mig og hendes far snakker os meget bedre sammen nu end vi har gjort da vi var sammen  

hun er blefri når vi er hjemme, har haft forbinding på armen pga både mig og hendes far var uopmærksomme i 2 sek, og hun faldt ned i mit glattejern, og fik nogle slemme brandsår, som så er ar nu   siden har mit glattejern hængt så hun ikke kan nå det, og hun siger os hvergang hun ser den AV AV varm  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

AnneP

Cookiemonsteret skriver:

det er ved at være længe siden i sidst så hende, ( i juni sidste år, i mit andet brugernavn) men hun er nu 21 mdr, snart 22 mdr. Hun er 91 cm høj og vejer 12,7 kg nu ( var 49 cm og 3440 gr ved fødslen)  

Hun er MEGET aktiv, og der skal ske noget hele tiden, om det så er hendes andet legetøj eller mine skolebøger der bliver leget med hun er meget et udebarn og elsker at rende rundt udenfor. 

hun snakker meget, og er lige begyndt at få forståelige ord rigtigt ( hun lærer 2 sprog helt, og lidt engelsk) hun er meget kærlig, og kysser og krammer hele tiden, bare ikke mænd, dem er hun stadig "reseveret" overfor.. 

efter jeg er flyttet fra hendes far, har vi fået et meget gladere barn, som ikk slår, bider og nikker skaller mere oppe i dp'en, hun skal så heller ikke være i et hjem med konstant uvenskab mere, og Mig og hendes far snakker os meget bedre sammen nu end vi har gjort da vi var sammen  

hun er blefri når vi er hjemme, har haft forbinding på armen pga både mig og hendes far var uopmærksomme i 2 sek, og hun faldt ned i mit glattejern, og fik nogle slemme brandsår, som så er ar nu   siden har mit glattejern hængt så hun ikke kan nå det, og hun siger os hvergang hun ser den AV AV varm  

sikke en masse dejlige billeder!

Anmeld

25. januar 2012

Cookiemonsteret

AnneP skriver:

sikke en masse dejlige billeder!

Tak  

Anmeld

25. januar 2012

Nolle

Cookiemonsteret skriver:

Hun er bare sød .. hun er godt nok blivet stor 

Anmeld

25. januar 2012

Cookiemonsteret

schonert skriver:

Hun er bare sød .. hun er godt nok blivet stor 

tak og ja det er helt vildt så stærkt det går   

Anmeld

25. januar 2012

Dot D

Fine billeder.... Der ser ud til at være krudt i rumpen af hende

Og lidt sjovt, jeg har en gyngehest ligesom din, den til at sidde nede i....

Anmeld

25. januar 2012

Cookiemonsteret

Dot D skriver:

Fine billeder.... Der ser ud til at være krudt i rumpen af hende

Og lidt sjovt, jeg har en gyngehest ligesom din, den til at sidde nede i....

Ja den jeg har er 22 år gammel hehe 

Anmeld

25. januar 2012

Dot D

Cookiemonsteret skriver:

Ja den jeg har er 22 år gammel hehe 

Den kan jeg godt stikke, hi hi. Min er i hvert fald 50 år, for min mor fik den, da hun var lille, og hun kunne være blevet 56 år i år

Anmeld

25. januar 2012

Cookiemonsteret

Dot D skriver:

Den kan jeg godt stikke, hi hi. Min er i hvert fald 50 år, for min mor fik den, da hun var lille, og hun kunne være blevet 56 år i år

Ej hvor fantatisk at have en derfra  

Anmeld

25. januar 2012

Dot D

Cookiemonsteret skriver:

Ej hvor fantatisk at have en derfra  

Ja, et godt minde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.