det er ved at være længe siden i sidst så hende, ( i juni sidste år, i mit andet brugernavn)
men hun er nu 21 mdr, snart 22 mdr. Hun er 91 cm høj og vejer 12,7 kg nu
( var 49 cm og 3440 gr ved fødslen)
Hun er MEGET aktiv, og der skal ske noget hele tiden, om det så er hendes andet legetøj eller mine skolebøger der bliver leget med
hun er meget et udebarn og elsker at rende rundt udenfor.
hun snakker meget, og er lige begyndt at få forståelige ord rigtigt ( hun lærer 2 sprog helt, og lidt engelsk) hun er meget kærlig, og kysser og krammer hele tiden, bare ikke mænd, dem er hun stadig "reseveret" overfor..
efter jeg er flyttet fra hendes far, har vi fået et meget gladere barn, som ikk slår, bider og nikker skaller mere oppe i dp'en, hun skal så heller ikke være i et hjem med konstant uvenskab mere, og Mig og hendes far snakker os meget bedre sammen nu end vi har gjort da vi var sammen
hun er blefri når vi er hjemme, har haft forbinding på armen pga både mig og hendes far var uopmærksomme i 2 sek, og hun faldt ned i mit glattejern, og fik nogle slemme brandsår, som så er ar nu
siden har mit glattejern hængt så hun ikke kan nå det, og hun siger os hvergang hun ser den AV AV varm
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld