Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er lige hvad min prinsesse er blevet, en lille guldlok!
Hun har krøller fra mig, og hårfarven er også fra mig
nogen der har lyst til at vise jeres børns frisure frem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun smuk
Maja_4000 skriver: Iiiih .. Hun er bare så sød Caroline har endnu ikke nok hår til at kunne have en frisure Hehe
Iiiih .. Hun er bare så sød Caroline har endnu ikke nok hår til at kunne have en frisure Hehe
Det kommer, det kommer
I nogen tilfælde er det vel skønt at have et barn der ikke har så meget hår på hovedet?
Vi passer og plejer Emilies hår, så det ikke bliver ødelagt af krøllerne
Slott skriver: Hvor er hun smuk
Tak skal du have, er helt enig
FrkLarsen skriver: Det kommer, det kommer I nogen tilfælde er det vel skønt at have et barn der ikke har så meget hår på hovedet? Vi passer og plejer Emilies hår, så det ikke bliver ødelagt af krøllerne
Maja_4000 skriver: Ja , det filtrer i hvert fald ikke Hehe .. Det er ved at komme .. Men der går sgu lang tid før hun kan få "springvand" (;Hvad gør I ved det ? Jeg tror at Caroline får krøller nemlig
Ja , det filtrer i hvert fald ikke Hehe .. Det er ved at komme .. Men der går sgu lang tid før hun kan få "springvand" (;Hvad gør I ved det ? Jeg tror at Caroline får krøller nemlig
Jamen vi bruger shampoo, derefter Balsam fra änglamark og balsam spray efter badet, ellers kruser det som en i helvede
FrkLarsen skriver: Jamen vi bruger shampoo, derefter Balsam fra änglamark og balsam spray efter badet, ellers kruser det som en i helvede
smuk
som din datter er lys er min mørk:
myr81 skriver: smuk som din datter er lys er min mørk:
Nuurh, hvor er det sjovt at se 'udgaven' af Emilies hår i mørk format!
Smukt er det ihvertfal!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128