anbefal termotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Nettemor

ja jeg er begyndt at lede efter noget termotøj til min søn. men hvad er godt? det skal være noget der kan holde til at blive brugt HVER dag her i foråret...

så kom frisk piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

trunte89

Jeg plejer bare at købe det billige fra føtex. Det har været rigtig godt synes jeg.

Anmeld

25. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har både købt fra Føtex og Bilka, og det har holdt i flere sæsoner

Anmeld

25. januar 2012

malo

ja jeg er begyndt at lede efter noget termotøj til min søn. men hvad er godt? det skal være noget der kan holde til at blive brugt HVER dag her i foråret...

så kom frisk piger

Jeg synes det Kiba laver er rigtig godt og holdbart http://www.smartkidz.dk/shop/termotoej-fra-kiba-1777p.html

Det har nogle brede ribkanter ved fødder og hånden. Jakken kan spændes ind forneden og så har det forstærkninger på numsen og på knæene.

Anmeld

25. januar 2012

Nettemor

Jeg plejer bare at købe det billige fra føtex. Det har været rigtig godt synes jeg.

Syns bare tit det er så tyndt? enkeltlags..

tak for svar

Anmeld

25. januar 2012

Nettemor

Jeg har både købt fra Føtex og Bilka, og det har holdt i flere sæsoner

tak for svar

Anmeld

25. januar 2012

Nettemor

malo skriver:

Jeg synes det Kiba laver er rigtig godt og holdbart http://www.smartkidz.dk/shop/termotoej-fra-kiba-1777p.html

Det har nogle brede ribkanter ved fødder og hånden. Jakken kan spændes ind forneden og så har det forstærkninger på numsen og på knæene.

det må jeg lige se noget mere på. men der er kun str 7 på den her hjemme side?  ved du om man kan finde det andre steder?

tak for svar

Anmeld

25. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
nettemor skriver:

Ja, men det er det dyre også. Det jeg har købt til min søn fra Bilka er der desuden forstærkning på knæ og numse.

Anmeld

25. januar 2012

Nettemor

MoarHvidovre skriver:

Ja, men det er det dyre også. Det jeg har købt til min søn fra Bilka er der desuden forstærkning på knæ og numse.

kan være jeg lige skal tjekke det igen så.. tak

Anmeld

25. januar 2012

trunte89

nettemor skriver:

tak for svar

Øh, tjo. Men det har været nok til min pige. Hun havde termotøj på med en efterårsjakke ud over hele efteråret indtil vi gik videre til flyverdragten ( hvilket vi gjorde ret sent )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.