Hurtigt svar, hvad er dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

SpunkenJo

An&Jo skriver:

min dreng har den her på brystkassen og har haft den i et stykke tid, men kan se nu at den er blevet større..

ved i hvad det er?? skal jeg kontakte lægen??

Ringorm...

Det er en svamp. og den behandles ofte med Lamisil. (Det man bruger til fodsvamp...)

Og nogengange også med piller.

Det er billigst at få behandlingen på recept, idet lamisil er pææænt dyrt uden

Hurtig behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

SpunkenJo skriver:

Ringorm...

Det er en svamp. og den behandles ofte med Lamisil. (Det man bruger til fodsvamp...)

Og nogengange også med piller.

Det er billigst at få behandlingen på recept, idet lamisil er pææænt dyrt uden

Hurtig behandling

det var ringorm, og vi er sat i behandling med Brentan..

Anmeld

28. januar 2012

SpunkenJo

An&Jo skriver:

det var ringorm, og vi er sat i behandling med Brentan..

Tjek

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

Ja jeg synes bestemt en læge skal se det. Har han kun den ene? Det kunne være start på fransk rosen (hud sygdom som man kun kan få en gang - ligesom skoldkopper)
Den ses ved en stor tør plet som den du viser og så en masse små plamager på hele kroppen. Det klør helt vildt og skal beh med antibiotika. Men er ik farligt :-)
Prøv at spørg din læge :-)

Ja ligner fransk roseN - primær medaljonen. Men har han ikke andre er det nok ikke det. Har selv haft det og fy føj det klør vildt!! Havde det overalt, men jo også en psoreasis sygdom, så da jeg har psoreasis udviklede mit rosen sig helt vild! Godt at høre han trods alt ikke havde det men " bare" ringOrm. 

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Gaia skriver:

Ja ligner fransk roseN - primær medaljonen. Men har han ikke andre er det nok ikke det. Har selv haft det og fy føj det klør vildt!! Havde det overalt, men jo også en psoreasis sygdom, så da jeg har psoreasis udviklede mit rosen sig helt vild! Godt at høre han trods alt ikke havde det men " bare" ringOrm. 

det var en ringorm..

Anmeld

28. januar 2012

mdbl

An&Jo skriver:

min dreng har den her på brystkassen og har haft den i et stykke tid, men kan se nu at den er blevet større..

ved i hvad det er?? skal jeg kontakte lægen??

det er ringorm .. 

Får det ofte selv :/ .. 

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

mariadyveke skriver:

det er ringorm .. 

Får det ofte selv :/ .. 

Det var ringorm ja.. Indlægget blev oprettet i onsdags.. han er skam allerede i behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.