Hvad gør jeg hvis hun ikke indbetaler mine penge? ts handel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Sildefisk

Ja jeg købte jo noget tøj, som desværre var langt fra det jeg synes sælger havde udgivet det for. 

Jeg "klager" derfor (vi handlede via bank) og hun tilbyder selv at jeg kan returnere tøjet og få mine penge retur. Jeg sender derfor tøjet, (track and trace) hun må have modtaget det i mandags og jeg skrev til hende igår, intet svar.

Nu har jeg skrevet at jeg forventer at høre fra hende og få mine penge retur INDEN 3 dage! 

Men hvad gør jeg hvis hun ikke gør noget? (jeg har IKKE tænkt mig at give op! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Bassemor<3

du ringer til banken, fortæller dem historien og giver dem bevis på at du har sendt pakken (track&trace) og så beder du dem hive pengene tilbage 

Anmeld

25. januar 2012

Hulubulu86

Selv om i har handlet bank kan du stadig bede TS om hjaelp (de vil dog ikke erstatte), de kan fungere som maegler imellem dig og saelger og evt lukke saelgers bruger ned indtil hun betaler dig det skyldige beloeb.

Banken vil aldrig foere penge tilbage, men du kan dog faa hendes bank til at ringe hende op og spoerge om de skal tilbagefoere beloebet, men de goer det ikke uden hendes godkendelse.

Afhaengigt af det det skyldige beloebs stoerrelse kan du henvende dig ved politiet

Anmeld

25. januar 2012

MissTas

babyboy2012 skriver:

du ringer til banken, fortæller dem historien og giver dem bevis på at du har sendt pakken (track&trace) og så beder du dem hive pengene tilbage 

det må banken desværre ikke gøre har selv prøvet noget lign. nemlig.. banken skal have tilladelse fra kontoens ejer, før de må hive penge ud af kontoen :/

Anmeld

25. januar 2012

Susan1978

jeg har engang haft en rigtig skidt handel.. købte et par støvler som sælger så sendte og der viste det sig de var ødelagte  

jeg kontakede TS og de hjælp med at mægle hele vejen igennem.. sælger var dog skide lige glad. Til at starte med lovede at hun nok skulle give mig pengene tilbage, hun blev både truet med retsag osv.. men hun var ligeglad..  jeg fik aldrig mine penge !

heldigvis er det kun 1 ud af rigtig mange handler jeg har haft der er gået så galt.

held og lykke med det.

Anmeld

25. januar 2012

Sildefisk

Tak for jeres svar jeg afventer de næste 3 dage og ellers kontakter jeg ts for hjælp, håber dog ikke det blir nødvendigt, men bekymre mig lidt at hun ikke svare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.