er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Frk Mig

der sidder oppe nu og ikk kan sove .. Har lidt niven i underlivet så sidder lidt og håber på at lille manden snart vil ud .. Har nu kun 7 dage til termin .. Og jeg syntes at ventetiden er så pokkes lang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

SpunkenJo

Frk Mig skriver:

der sidder oppe nu og ikk kan sove .. Har lidt niven i underlivet så sidder lidt og håber på at lille manden snart vil ud .. Har nu kun 7 dage til termin .. Og jeg syntes at ventetiden er så pokkes lang 

Næ, for her kaster drengen op! Jeg selv har kvalme og så hjælper det ikke at lillebror laver kolbøtter i maven!!!

Så du er ikke alene

Anmeld

25. januar 2012

SS82

Ligger i sengen men kan bare ikke sove :0(

Anmeld

25. januar 2012

Frk Mig

SpunkenJo skriver:

Næ, for her kaster drengen op! Jeg selv har kvalme og så hjælper det ikke at lillebror laver kolbøtter i maven!!!

Så du er ikke alene

Øv da .. God bedring til lille manden

Nej det med kvalme og koldbøtter inde i maven er ikk en god kombi ..  Men dejligt at vide jeg ikk er alene ..

Anmeld

25. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sover heller ikke...

er ikke helt sikker på at lillemanden har tænkt sig at sove endnu...

det skifter fra dag til dag hvor nemt eller svært det er at få ham til at sove her om aftenen og få ham til at tage sin "lange" lur på 3-4 timer fremfor de sædvanlige 30-60 min ad gangen...

Anmeld

25. januar 2012

camillakrath

Frk Mig skriver:

Ole Lukøje har heller ikke været her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.