Hvilke korte frisure er IN lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Er ikke så glad for at give frisøren frie tøjler første gange... Det er en helt nu frisør jeg skal til, som jeg håber gør sit håndværk skide godt selvom hun er ret billig i forhold til inde i centrum... 

hende jeg skal klippes af næste gang er også en helt ny, men jeg tror på at frisører kan det de er uddannet til, og derfor tør jeg godt give frie hænder..

Ihvertfald så længe det ikke er en af de der drop in frisører hvor der mest står ufaglærte udlændinge, som har lært dem selv at klippe..

men jeg ved at ved PoulM bliver de regelmæssigt sendt på kurser der skal forbedre deres teknikker osv, så derfor tør jeg godt gå ind og sige sådan..

Kan godt huske da du kom hjem sidste gang, og helt ærligt, så kan det jo ikke blive værre end det, det var da virkelig amatør klip der ville noget, så sålænge det er ved en ordentlig salon skal du ikke være bange for at sætte dig ind i stolen og bede dem gøre hvad de vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

tioyv

jeg har sådan noget her.. (se bort fra at det trænger volsomt til og vlive farvet, men må lige vente til jeg er færdig med og være gravid)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

hende jeg skal klippes af næste gang er også en helt ny, men jeg tror på at frisører kan det de er uddannet til, og derfor tør jeg godt give frie hænder..

Ihvertfald så længe det ikke er en af de der drop in frisører hvor der mest står ufaglærte udlændinge, som har lært dem selv at klippe..

men jeg ved at ved PoulM bliver de regelmæssigt sendt på kurser der skal forbedre deres teknikker osv, så derfor tør jeg godt gå ind og sige sådan..

Kan godt huske da du kom hjem sidste gang, og helt ærligt, så kan det jo ikke blive værre end det, det var da virkelig amatør klip der ville noget, så sålænge det er ved en ordentlig salon skal du ikke være bange for at sætte dig ind i stolen og bede dem gøre hvad de vil..

Den må jeg lige tygge lidt på... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

tioyv skriver:

jeg har sådan noget her.. (se bort fra at det trænger volsomt til og vlive farvet, men må lige vente til jeg er færdig med og være gravid)

Jeg tror mit pandehår måske lige er kort nok til den frisure.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.