Ja jeg er anonym for ikke at såre min veninde.
Problemet er hun har kommet med nogle kommentarer som virkelig sårer mig, og vil så gerne gøre hende opmærksom på det på en pæn måde.
Hun kommer ofte med kommentarer om at vi skulle have mange penge og at de rige har mange glæder. Problemet er vi nok bare prioriterer forskelligt da de sent faktisk tjener mere end vi gør hver måned. Vi er begge husejere men de har så 2 biler hvor vi kun har 1, de tager hvert år, nogle gange flere gange om året på ferie i udlandet for at stå på ski, hvor vi kun tager i sommerhus herhjemme hvis vi tager på ferie.
Vi har nogle prioriteter ang vores børn og også fået 3d scanning under hver graviditet, hvilket de ikke har. Hun kommenterer ofte mængden af legetøj, men samler man det, har deres børn faktisk mere legetøj, det som fylder hos os er udstyr vi også snart skal bruge og derfor kommet ikke gemt på loftet samt lidt legetøj,bøger puslespil mm som de først kan bruge om du par år.
Det sårer mig meget at få sådanne kommentarer smidt i hovedet og ved ikke om hun kan være lidt jaloux, men hun glemmer bare de ting de har og gør som vi undværer, feks ferierne i udlandet, de har meget elektronik, bla bærbar,iPads, Wii osv som vi ikke har, men er som om det bliver glemt, og gør mig ked af det, da jeg næsten får det skidt hvis mine børn har fået noget siden de var her sidst, så frygter jeg konstant kommentarer som jo så også kommer og får rigtig dårlig samvittighed over at have brugt penge.
Hvad gør jeg
Anmeld