han gylper, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Josephinesmor

mindejlige dreng på 2 mdr gylper, og jeg forstår ikke hvorfor, når han har spist kommer han op og bøvser 1-2 gange og vi holder som regel ogs pause under måltidet hvor han kommer op og bøvser men når han så er færdig og har bøvset af og eg vil ligge ham eller sætter ham i hans skråstol går der ik lang tid så kommer der sådan noget tykt gylp op.. og det gør der 3-4 gange... også længe efter han har spist.. jeg forstår det ikke! har haft sp med ind over men hun siger det er meget normalt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

jette1983

Det gør Lærke også og hun har samme alder, og det er virkeligt helt normalt, vi holder også bøvse pauser ind imellem når hun spiser + en lang bøvse pause efter spisning hvor hun hænger på min skulder men det hjælper ikke, hun gylper også tit længe efter hun har spist. Lægen og sp siger begge at det er normalt og at nogen børn bare gylper meget så man må nok bare finde sig i det og glæde sig til det bliver bedre for det gør det.

Anmeld

24. januar 2012

Trine89

Kan ikke forklare dig hvorfor han gylper.. 
Men du skal ikke være bekymret, så længe han er glad og trives er der altså ikke noget at komme efter..  

Min datter glypede også meget inden vi startede på grød. Og hun har taget fint på (hun ligger endnu i yderkanten af vægtkurven)

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Jeg har fået af vide af vores SP at det er meget forskelligt fra barn til barn, hvor meget de gylper. Jeg kan f.eks tælle på en hånd hvor mange gange vores Alberte har gylpet, men mange andre jeg kender som har børn nævner det samme som du. Tror slet ikke at du skal være bekymret. Så længe det ikke er opkast.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Sabina

Som sp siger er det meget normalt. Vil han muligvis gøre indtil han for grød/mos. fik jeg afvide da min søn kun fik mme

Anmeld

24. januar 2012

Josephinesmor

er heller ikke bekymret, men har da undret mig og tænkt om det var mig der gjorde noget forkert vores datter gylpede aldrig! men det jo rigtig at børn er ikke ens og det må jeg jo bare indse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.