De fædre!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at jeg selv har valgt ham til far til mit barn. Men hvad fanden! Jeg bliver så pisse gal, jeg ligger aftaler også ringer han 3 dage før, og siger han ikke kan have sin søn, fordi han skal på druk om fredagen, amen altså! Er byen så vigtig? Han er bliver altså han bliver 24 år.

SKIDE MÆND!

Undskyld mit brok, havde lige brug for at komme ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

*Sofie*

Anonym skriver:

Jeg ved godt at jeg selv har valgt ham til far til mit barn. Men hvad fanden! Jeg bliver så pisse gal, jeg ligger aftaler også ringer han 3 dage før, og siger han ikke kan have sin søn, fordi han skal på druk om fredagen, amen altså! Er byen så vigtig? Han er bliver altså han bliver 24 år.

SKIDE MÆND!

Kender det...desværre
Her er der blevet aflyst på selve dagen...pga tømmermænd.
Super ærgerligt, for det er jo børnene det går ud over.

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

Kender det...desværre
Her er der blevet aflyst på selve dagen...pga tømmermænd.
Super ærgerligt, for det er jo børnene det går ud over.

Synes simpelthen ikke at de kan være det bekendt! At druk kan betyde så meget!

Anmeld

25. januar 2012

Lisbeth85

Anonym skriver:

SKIDE MÆND!

Faren til min søn sætter altid sin søn højst, så har ikke haft afbud en eneste gang. Eller vent.... der var en gang han aflyste, fordi han var meget syg, så han ville ikke smitte vores guldklump. Håber ikke sådanne situationer sker for mig... det må sgu være hårdt. Især når det skal forklares til børnene, at de desværre ikke kan komme af sted.

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Faren til min søn sætter altid sin søn højst, så har ikke haft afbud en eneste gang. Eller vent.... der var en gang han aflyste, fordi han var meget syg, så han ville ikke smitte vores guldklump. Håber ikke sådanne situationer sker for mig... det må sgu være hårdt. Især når det skal forklares til børnene, at de desværre ikke kan komme af sted.

Så er det også helt okay at aflyse når han er syg. Men min søns far er simpelthen for belastende hvad det angår. Han er den type, siger du ja en gang til at han fx mp have vores søn en mandag formiddag, regner han fremover med at det kanhan altid få lov til, og sådan hænger det bare ikke sammen!

Men godt faren til din er så god! De mænd er der ikke mange af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.