Salg af skråstol, skum sengerand, uro osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.990 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Sabina

Ja som skrevet har jeg nogle forskellige ting til salg, til rimlig pris.
Tingene skal hentes i herhjemme (I Lyngby)

Billed 1: En skråstol med arme som kan tages af, justeres op og ned som man nu synes om. Når der tændes for stolen viberer (staves) den. :-) Som skulle berolige babyerne. Den går til 9 kg. Den kan stilles i to positioner. I siddene og i liggende. Vi har været glade for den. Men dog kun haft den i to mdr.
Ny pris 699,-
Prisen hos mig : 350

Billed 2: Et aktivitets-tæppe. Min mor gav os det, men Oliver har aldrig kunnet lide det. :-) Men ellers er det et dejligt tæppe, men noget legetøj på.
Ny pris ca. 299,-
Prisen hos mig 150

Billed 3-4-5- . Det er et rigtig lækkert sanse-tæppe(hvorfor vi ikke har brugt det, ander jeg ikke. Vi har bare så meget.Det er min kærestes Niece der laver dem, og tager normalt 500,- for det. Det er et sanse tæppe. Med kugler i to af benene og ris i de andre to. Og noget der knitre i ørene og i midten af tæppet. Tæppet kan også vendes, og er der kun grønt. Man kan tage hovedet af på tæppet, der er så noget velkro(staves)
Prisen hos mig 400 kr

Billed 6-7-8-9-10-11Römer autostol http://netbutik.fdm.dk/romer-baby-safe-plus-shr.ht ml plus isofix til som skal spændes med sele http://netbutik.fdm.dk/romer-3-punkt-sele-base.htm l
Ja vi købe den for 6 mdr siden. kostedet stolen 1500,- og isofixen 1000,-
stolen sælges alene for 700,- og iso'en for 500,- men køber du det sammen kan vi måske forhandle lidt.

Billed12 : SEngerend i skum var engang lyseblå. Nu den sådan lidt fesen blå.
Ny pris 200,-
Prisen hos mig 50,-

billed 13:-14en masse ammeindlæg : 100,- for dem alle.

billed15-16: Uro: med tre små bambser på. Uroen kan spille en melodi, og må indrømme den melodi ikke lige er mig ?
ny pris 500,-
Prisen hos mig 200,-

billed] 17: bademåtte – hvis
Ny pris 50,-
Prisen hos mig 10

Billed18-19: bæresele, kender ikke navnet, eller hvor mange kg. Baby kan vende på ind på dit bryst, og ud til ? Kom med et bud.

Billed 20-21: 'LEgestativ eller hvad de nu hedder. i forskellige farver, kan justeres på to måder, ses på billederne.
Ny pris 500,-
Prisen hos mig 200,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Sabina

9. februar 2012

l.kjoeller

hvor langt er skummet og hvad koster det inkl, levering ?

Anmeld

9. februar 2012

morethanperfect

Sabina skriver:

Ja som skrevet har jeg nogle forskellige ting til salg, til rimlig pris.
Tingene skal hentes i herhjemme (I Lyngby)

Billed 1: En skråstol med arme som kan tages af, justeres op og ned som man nu synes om. Når der tændes for stolen viberer (staves) den. :-) Som skulle berolige babyerne. Den går til 9 kg. Den kan stilles i to positioner. I siddene og i liggende. Vi har været glade for den. Men dog kun haft den i to mdr.
Ny pris 699,-
Prisen hos mig : 350

Billed 2: Et aktivitets-tæppe. Min mor gav os det, men Oliver har aldrig kunnet lide det. :-) Men ellers er det et dejligt tæppe, men noget legetøj på.
Ny pris ca. 299,-
Prisen hos mig 150

Billed 3-4-5- . Det er et rigtig lækkert sanse-tæppe(hvorfor vi ikke har brugt det, ander jeg ikke. Vi har bare så meget.Det er min kærestes Niece der laver dem, og tager normalt 500,- for det. Det er et sanse tæppe. Med kugler i to af benene og ris i de andre to. Og noget der knitre i ørene og i midten af tæppet. Tæppet kan også vendes, og er der kun grønt. Man kan tage hovedet af på tæppet, der er så noget velkro(staves)
Prisen hos mig 400 kr

Billed 6-7-8-9-10-11Römer autostol http://netbutik.fdm.dk/romer-baby-safe-plus-shr.ht ml plus isofix til som skal spændes med sele http://netbutik.fdm.dk/romer-3-punkt-sele-base.htm l
Ja vi købe den for 6 mdr siden. kostedet stolen 1500,- og isofixen 1000,-
stolen sælges alene for 700,- og iso'en for 500,- men køber du det sammen kan vi måske forhandle lidt.

Billed12 : SEngerend i skum var engang lyseblå. Nu den sådan lidt fesen blå.
Ny pris 200,-
Prisen hos mig 50,-

billed 13:-14en masse ammeindlæg : 100,- for dem alle.

billed15-16: Uro: med tre små bambser på. Uroen kan spille en melodi, og må indrømme den melodi ikke lige er mig ?
ny pris 500,-
Prisen hos mig 200,-

billed] 17: bademåtte – hvis
Ny pris 50,-
Prisen hos mig 10

Billed18-19: bæresele, kender ikke navnet, eller hvor mange kg. Baby kan vende på ind på dit bryst, og ud til ? Kom med et bud.

Billed 20-21: 'LEgestativ eller hvad de nu hedder. i forskellige farver, kan justeres på to måder, ses på billederne.
Ny pris 500,-
Prisen hos mig 200,-

Hey sweety ..

Uroen , og skråstolen og aktivitetes tæppet , hvad skal du ha for det ??  

Anmeld

9. februar 2012

Fam. Madsen

Sabina skriver:

hej

jeg vil gerne vide hvor lang din sengerend er.???

og hvad det vil koste og sende den??

Anmeld

10. februar 2012

Sabina

Fam. Madsen skriver:

hej

jeg vil gerne vide hvor lang din sengerend er.???

og hvad det vil koste og sende den??

Hej.

Sengeranden kan nå halvvejs rundt i en alm. træmmeseng.
som skrevet længere oppe, skal et hentes i lyngby.

:-)

Anmeld

10. februar 2012

Sabina

morethanperfect skriver:

Hey sweety ..

Uroen , og skråstolen og aktivitetes tæppet , hvad skal du ha for det ??  

Hej søde.

600,- skal vi have for det .. :-) Har nemlig allerede sat tingene gevaldigt ned .. :-)

Knus

Anmeld

10. februar 2012

Sabina

l.kjoeller skriver:

hvor langt er skummet og hvad koster det inkl, levering ?

Hej .

Sengeranden kan nå halvvejs rundt om en almindelig tremmeseng., :-) Og det skal hentes i lyngby :-) står der også helt oppe. :-)

Anmeld

10. februar 2012

morethanperfect

Sabina skriver:

Hej søde.

600,- skal vi have for det .. :-) Har nemlig allerede sat tingene gevaldigt ned .. :-)

Knus

Øv .. Ser først nu at det skal hentes i Lyngby

Det kan jeg desværre ik .. Øv . 

Anmeld

10. februar 2012

www.baby.NU ;)

Hvor meget skal du have for bæresele?? og står der ikke på hvad mærke det er, så man kan google kg??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.