Ja som skrevet har jeg nogle forskellige ting til salg, til rimlig pris.
Tingene skal hentes i herhjemme (I Lyngby)
Billed 1: En skråstol med arme som kan tages af, justeres op og ned som man nu synes om. Når der tændes for stolen viberer (staves) den. :-) Som skulle berolige babyerne. Den går til 9 kg. Den kan stilles i to positioner. I siddene og i liggende. Vi har været glade for den. Men dog kun haft den i to mdr.
Ny pris 699,-Prisen hos mig :
350Billed 2: Et aktivitets-tæppe. Min mor gav os det, men Oliver har aldrig kunnet lide det. :-) Men ellers er det et dejligt tæppe, men noget legetøj på.
Ny pris ca. 299,-Prisen hos mig
150Billed 3-4-5- . Det er et rigtig lækkert sanse-tæppe(hvorfor vi ikke har brugt det, ander jeg ikke. Vi har bare så meget.Det er min kærestes Niece der laver dem,
og tager normalt 500,- for det. Det er et sanse tæppe. Med kugler i to af benene og ris i de andre to. Og noget der knitre i ørene og i midten af tæppet. Tæppet kan også vendes, og er der kun grønt. Man kan tage hovedet af på tæppet, der er så noget velkro(staves)
Prisen hos mig
400 kr
Billed 6-7-8-9-10-11Römer autostol
http://netbutik.fdm.dk/romer-baby-safe-plus-shr.ht ml plus isofix til som skal spændes med sele
http://netbutik.fdm.dk/romer-3-punkt-sele-base.htm lJa vi købe den for 6 mdr siden. kostedet stolen 1500,- og isofixen 1000,-
stolen sælges alene for 700,- og iso'en for 500,- men køber du det sammen kan vi måske forhandle lidt. Billed12 : SEngerend i skum var engang lyseblå. Nu den sådan lidt fesen blå.
Ny pris 200,-Prisen hos mig 50,-
billed 13:-14en masse ammeindlæg : 100,- for dem alle.
billed15-16: Uro: med tre små bambser på. Uroen kan spille en melodi, og må indrømme den melodi ikke lige er mig ?
ny pris 500,-Prisen hos mig 200,-
billed] 17: bademåtte – hvis
Ny pris 50,-
Prisen hos mig 10
Billed18-19: bæresele, kender ikke navnet, eller hvor mange kg. Baby kan vende på ind på dit bryst, og ud til ? Kom med et bud.
Billed 20-21: 'LEgestativ eller hvad de nu hedder. i forskellige farver, kan justeres på to måder, ses på billederne.
Ny pris 500,-
Prisen hos mig 200,-
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld