Weeee... Har vundet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

LR85

Happiness skriver:

Weee... Tillykke til dig også

De sender oplysninger om produkterne og et nyhedsbrev. Og så er det vel for at tjekke at man deler det med mødregruppen, og ikke bare tager det hele selv

Ej jeg ved det ikke helt. Men man får produkterne, og så skal man vidst selv tage dem med til mødregruppen. Men mon ikke vi får mere afvide?

Jo, det er nok noget i den stil. Det var bare svært a forklare mødregruppen hva det gik ud på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Happiness

louiseandersen85 skriver:

Jo, det er nok noget i den stil. Det var bare svært a forklare mødregruppen hva det gik ud på  

Jeg har lige sendt formularen afsted. Og der står at man får nærmere info i næste uge

Anmeld

25. januar 2012

LR85

Happiness skriver:

Jeg har lige sendt formularen afsted. Og der står at man får nærmere info i næste uge

Okay, jeg sender senere. Vil bare ikke belemre dem med noget, bare fordi jeg har tilmeldt mig.  

Anmeld

25. januar 2012

Happiness

louiseandersen85 skriver:

Okay, jeg sender senere. Vil bare ikke belemre dem med noget, bare fordi jeg har tilmeldt mig.  

Hørte også min mødregruppe ad først. Det var kun en som ikke ville være med.

Anmeld

25. januar 2012

MinNoah

Tillykke!

Man bliver altid så glad når man vinder noget..

Jeg blev ringet op igår at jeg havde vundet dyrup maling for 5000 kr + 2500 kr til hjælp fra en stylist Og ikke nok med det - i sidste måned blev jeg ringet op at jeg havde vundet et køle/fryseskab fra samsung

Anmeld

25. januar 2012

Happiness

MinNoah skriver:

Tillykke!

Man bliver altid så glad når man vinder noget..

Jeg blev ringet op igår at jeg havde vundet dyrup maling for 5000 kr + 2500 kr til hjælp fra en stylist Og ikke nok med det - i sidste måned blev jeg ringet op at jeg havde vundet et køle/fryseskab fra samsung

WOW det er da nogle vildt fede gaver du har vundet!!!

Anmeld

25. januar 2012

MinNoah

Happiness skriver:

WOW det er da nogle vildt fede gaver du har vundet!!!

Ja Specielt fordi vi er ved at renovere hus - så de ting ku ikke komme mere belejligt! ;-)

Anmeld

25. januar 2012

Sørens

Happiness skriver:

Jaaaa har vundet en af de der "Mummy-party" fra Lovemade (konkurrencen herindefra), så har vundet babymad til hele min mødregruppe

Ville bare lige dele min glæde 

Tillykke! Sikken en lækker præmie! Jeg vandt 6 måneders plus medlemskab i sidste måned! Altid rart at vinde noget!

Anmeld

25. januar 2012

LR85

ved du hvor meget man får? altså er det til antal a de personer i mødregruppen man har tilmeldt eller er det kun babymad til en selv?

Anmeld

25. januar 2012

Tropez

Happiness skriver:

Jaaaa har vundet en af de der "Mummy-party" fra Lovemade (konkurrencen herindefra), så har vundet babymad til hele min mødregruppe

Ville bare lige dele min glæde 

Jeg har også været så heldig at vinde den, det er super fedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.