kan man læse døgnrapporten fra Aalborg et sted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

An&Jo

Ja nu kan det godt være i kalder mig nysgerrig, men jeg er nærmere bekymret..

Jeg er blevet oplyst idag om at der eftersigende skulle være en her på kollegiet der har begået selvmord idag, og vil egentlig gerne vide om det er ondsindede rygter eller om det virkelig er sandt.. og tænker at det må stå i døgnrapporten, eller ihvertfald et eller andet om et dødsfald..

Men på politiets hjemmeside kan jeg slet ikke se nogen døgnrapporter overhovedet, så er der andre steder jeg kan læse dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

Ja nu kan det godt være i kalder mig nysgerrig, men jeg er nærmere bekymret..

Jeg er blevet oplyst idag om at der eftersigende skulle være en her på kollegiet der har begået selvmord idag, og vil egentlig gerne vide om det er ondsindede rygter eller om det virkelig er sandt.. og tænker at det må stå i døgnrapporten, eller ihvertfald et eller andet om et dødsfald..

Men på politiets hjemmeside kan jeg slet ikke se nogen døgnrapporter overhovedet, så er der andre steder jeg kan læse dem??

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=politiets%20d%C3%B8gnrapport&pbx=1&oq=politiets%20&aq=2&aqi=g4&aql=&gs_sm=sc&gs_upl=109l6034l0l9377l25l14l3l3l4l2l769l4661l0.4.5.1.6-3l20l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=ab09c07fb5dc53c&biw=1024&bih=677&pf=p&pdl=300

Jeg skrev bare politiets døgnrapport på Google, så du burde ku finde den under din politikreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.