Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura. skriver: Efter jeg har fået det nye design, kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg sletter venner fra min liste. Nogen der kan hjælpe ?
Efter jeg har fået det nye design, kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg sletter venner fra min liste. Nogen der kan hjælpe ?
Du skal ind på din profil og derefter din venneliste og slette dem derfra. Jeg gør det, at jeg åbner profilen i en ny fane, så jeg ikke abb. på dem mere og derefter fjerner jeg en ven
Babymor2010 skriver: Du skal ind på din profil og derefter din venneliste og slette dem derfra. Jeg gør det, at jeg åbner profilen i en ny fane, så jeg ikke abb. på dem mere og derefter fjerner jeg en ven
Du kan gå ind på hver enkelt ven, også slette dem der,
- Du går ind på en ven, også er der en knap hvor der står "venner", så holder du musen der over, også nederst står der "fjern ven"
wish skriver: Du kan gå ind på hver enkelt ven, også slette dem der, - Du går ind på en ven, også er der en knap hvor der står "venner", så holder du musen der over, også nederst står der "fjern ven"
Håber at det virker for dig ellers må jeg lægge en billedeguide ind
wish skriver: Håber at det virker for dig ellers må jeg lægge en billedeguide ind
Så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128