Årgang 0 i aften - sikkerhedsselen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Rosa

Sidder og ser det igen nu (så smugpremieren på Sputnik), og igen slår det mig altså at Stephanie ikke har selen ordentligt på da hun kører til Justin Bieber koncert med sin mor... Ihhh!  Jeg er ellers så vild med den pige, men få nu den sele PÅ!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Anja.t

Ja, jeg har lige set det og jeg tænkte det samme, men det undre mig at moderen havde sele på, men ikke stephanie

Anmeld

24. januar 2012

pastry26

I de første klip havde hun ikke sele på, men da de sang sammen havde hun.. hun var nok kommet i tanke om at de belv filmet 

Anmeld

24. januar 2012

Leonora

Ja det er skidt... Er nok også lidt at en sikkerheds freak

Men bortset fra det det nogle skønne børn som man nærmest føler man kender efter at have fulgt med i 12 år
Er især vild med Emma som bare altid har været en glad og meget humoristisk pige

Go aften

Anmeld

25. januar 2012

Sofia

Jeg tænkte ikke over det.. Men er helt enig i at hun helt sikkert skal spændes korrekt fast! Men hvor var hun sød da hun sådan græd til koncerten!

Anmeld

25. januar 2012

MinNoah

Lagde jeg slet ikke mærke til... Lagde mærke til hvor meget de hyggede sig sammen på vej til den koncert

Skønne unger

Anmeld

25. januar 2012

SS82

Åhhh glemte at se det - nogle der ved om det bliver genudsendt???

Anmeld

25. januar 2012

Krussedulle

Rosa skriver:

Sidder og ser det igen nu (så smugpremieren på Sputnik), og igen slår det mig altså at Stephanie ikke har selen ordentligt på da hun kører til Justin Bieber koncert med sin mor... Ihhh!  Jeg er ellers så vild med den pige, men få nu den sele PÅ!!! 

Har læst fra Christina at, det er klippet lidt uheldigt sammen, og hun ærger sig over at hun ikke lod mærke til det, før efter de første 5 km! ... Hun tilføjer så i øvrigt af hendes unger ALTID har sele på!

Anmeld

25. januar 2012

Rosa

Har læst fra Christina at, det er klippet lidt uheldigt sammen, og hun ærger sig over at hun ikke lod mærke til det, før efter de første 5 km! ... Hun tilføjer så i øvrigt af hendes unger ALTID har sele på!

Ahh, jamen altså, så er det jo "bare" en fejl...  Jeg synes også hun virker så sød, den mor! Og ja, det var vildt hyggeligt at se dem til koncerten!!!

Anmeld

25. januar 2012

Krussedulle

Rosa skriver:

Ahh, jamen altså, så er det jo "bare" en fejl...  Jeg synes også hun virker så sød, den mor! Og ja, det var vildt hyggeligt at se dem til koncerten!!!

.. Syntes hun er en rar person at være sammen med i hvert fald ... Og hun gør bare alt for de unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.