Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - <3 David skriver: Nååe øv - Jeg har os først lige fået alle mine billeder fra dengang.. så jeg selv kunne scanne dem allesammen ind.. Det var derfor jeg fik ideen
Nååe øv - Jeg har os først lige fået alle mine billeder fra dengang.. så jeg selv kunne scanne dem allesammen ind.. Det var derfor jeg fik ideen
Men må da lige få nogle billeder hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
katrine26 skriver: Sikke sød du så ud som barn..og som voksen.. Ville rigtig gerne smidde et billede ind har bare ikke nogle af mig selv som barn de ligger nede hos de gamle.. Katrine26
Sikke sød du så ud som barn..og som voksen..
Ville rigtig gerne smidde et billede ind har bare ikke nogle af mig selv som barn de ligger nede hos de gamle..
Katrine26
puuuuha. er glad for jeg har ændret mig :-D gad vide hvad det ikke var blevet til. åh nej dog
An&Jo skriver: joo da, skal lige finde et billede på facebook fra dengang..
joo da, skal lige finde et billede på facebook fra dengang..
Zeus skriver: Mig for et par uger siden, og mig da jeg var 2-3 år
Mig for et par uger siden, og mig da jeg var 2-3 år
Anette&Sophia skriver: puuuuha. er glad for jeg har ændret mig :-D gad vide hvad det ikke var blevet til. åh nej dog
Nitz - <3 David skriver: Hold da op.. Det smil du har som barn er bare lige nøjagtigt det du har på dit profil billede også! Sødt
Hold da op.. Det smil du har som barn er bare lige nøjagtigt det du har på dit profil billede også! Sødt
Mit smil, min næse og mine øjne har stort set ikke ændret sig siden dengang
Zeus skriver: Mit smil, min næse og mine øjne har stort set ikke ændret sig siden dengang
Nitz - <3 David skriver: Nej det må man sige.. Syns det er lidt sjovt at se hvordan folk udvikler sig.. Hvilke træk der kan ses fra barn til voksen
Nej det må man sige.. Syns det er lidt sjovt at se hvordan folk udvikler sig.. Hvilke træk der kan ses fra barn til voksen
Ja.. Min kæreste kan jeg for eksempel overhovedet ikke genkende på hans baby/børnebilleder
ja her kommer lidt fra mig..
billede 1: mig til venstre og min tvilling til højre
billede 2: 5 år gammel
billede 3: fra december måned.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128