Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder her og aner ikke hvilken film jeg skal låne, så nu tænkte jeg at jeg kunne få nogle idéer fra jer. Hvad er jeres yndlings film.
Min er: Den sjete sans.
Men den er vist set lidt for mange gange hi hi.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NV skriver: Sidder her og aner ikke hvilken film jeg skal låne, så nu tænkte jeg at jeg kunne få nogle idéer fra jer. Hvad er jeres yndlings film. Min er: Den sjete sans. Men den er vist set lidt for mange gange hi hi.
Sound of music
Gone Baby Gone, mener jeg den hedder.. Med Ben Afflecks lillebror?
Lions for lambs, super fed film..
Tænke tænke..
The Beach Fantatisk film..
Syv Liv, var i fjerneren forleden, rigtig god film.
Ellers alt med Jennifer Aniston, de holder altid
300 er min yndlingsfilm
Love Actually
The Holiday
Moulin Rouge
Fun with Dick and Jane
Sex and the city 1+2
Der er såååå mange gode film! Min klare favorit må være Love Actually!
HeidiØ skriver: Love Actually The Holiday Moulin Rouge Fun with Dick and Jane Sex and the city 1+2 Der er såååå mange gode film! Min klare favorit må være Love Actually!
Har ikke fået set sex and the city 2 tror næsten den er vinderen på listen hvis jeg kan få kæresten med på den hi hi.
*Sofie* skriver: 300 er min yndlingsfilm
Hvad handler 300 om?
AmalieMalle skriver: The Beach Fantatisk film.. Syv Liv, var i fjerneren forleden, rigtig god film. Ellers alt med Jennifer Aniston, de holder altid
Hi hi så godt syv liv i tv'et den er super go, tak for din inspiration
Zeus skriver: Sound of music Gone Baby Gone, mener jeg den hedder.. Med Ben Afflecks lillebror? Lions for lambs, super fed film.. Tænke tænke..
´puha ikke film hvor det hele bliver sunget væk hi hi. Min veninde tvang mig til at se den med hende hi hi. Men tak for de andre, har ikke hørt om dem, men tjekker dem lige ud.
NV skriver: Hvad handler 300 om?
http://www.youtube.com/watch?v=wDiUG52ZyHQ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128