Bivirkninger ved behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Nogen som her gennemgået en hel ICSI/IVF behandling uden nogle bivirkninger?

Jeg er "kun" igeng med nedregulering, men har været det i en 8 dage og har stadig ingen birvirkninger, det er jo dejligt, men mon det kan fortsætte sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

C@mill@

Anonym skriver:

Nogen som her gennemgået en hel ICSI/IVF behandling uden nogle bivirkninger?

Jeg er "kun" igeng med nedregulering, men har været det i en 8 dage og har stadig ingen birvirkninger, det er jo dejligt, men mon det kan fortsætte sådan??

Følger li dit indlæg da vi selv snart skal igang og frygter bivirkningerne sååå meget

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

du følger bare med jeg havde virkelig også frygtet birvirkningerne, men indtil nu må jeg ikke klage

Anmeld

24. januar 2012

Wimmie

Altså jeg blev overstimuleret i slutfasen fordi jeg selv producerede megen hormon, men ellers ingen bivirkninger overhovedet under behandlingen - det var dejligt 

Anmeld

24. januar 2012

tarkoflen

HejsaJeg er blevet nedreguleret to gange på grund af endometriose, og de eneste bivirkninger jeg har haft var at jeg fik det noget varmt engang imellem og så blev min hud rigtig tør, ellers ingen problemer!Jeg er i gang med næsespray nu og har være i gang i en god uge, og har slet ingen problemer denne gang

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

ih, hvor er det dejligt at høre at det kan lade sig gøre at undgå birvirkningerne

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Jeg har heller ikke haft noget særligt af bivirkninger

Lidt hedeture og måske en smule mere følsom, men ellers har jeg været meget normal (også ifølge manden )

Anmeld

24. januar 2012

Solstrålen

Jeg havde heller ingen bivirkninger overhovedet ..

Anmeld

25. januar 2012

Putomanen

Det er meget individuelt, hvilke og hvor kraftige bivirkninger folk har.

Personligt har nedreguleringen været den værste, med hovedpine, aggresivitet og smådepression. Men det har også været i forskellig grad under mine 2 forsøg. Heldigvis kommer det først de sidste 3-4 dage af nedreguleringen. Og når jeg først er kommet igang med hormonerne, har de hurtigt gjort det godt igen. Hormonerne gør at jeg har lidt lettere til tårer, og bliver lidt tung i underlivet, men ellers ikke noget. Ægløsningssprøjten og/eller stikpillerne/progesteron fik jeg ømme og større bryster af.

Så generelt set er det ikke de store bivirkninger jeg har haft, også da de ikke har været særlig kraftige eller generende.

Jeg håber, at du forbliver uden bivirkninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.