Forleden var jeg hos lægen for at finde ud af om jeg kunne få en brystreduktion (staves?), og fik at vide jeg skal tabe i hvert fald 10 kg vejer, 85kg og er 171 cm høj...
men dette vidste jeg så godt... dog ikke sjovt at blive bekræftet i man er fed...
Nu har jeg ikke haft lyst til sex siden... mest pga. min kæreste hele tiden selv går og snakker om at HAN er for tyk, og skal tabe sig, i bedre form, osv. men dog vejer han kun 78kg og er altså 176 cm...
han er fin som han er...
Jeg føler hele tiden han minder mig om jeg er tykkere end ham... før jeg blev gravid vejede jeg "kun" 62 kg... jeg er over 20kg fra mit mål, og føler ikke der sker en skid, selvom jeg har været på kur siden nytår...
det kun min kæreste der taber sig.. på trods af jeg spiser det halve i forhold til ham... jeg æder endda alli piller...
Er så ulykkelig hele tiden... og har helt mistet lysten til ham...
Føler mig også hele tiden dårligere end ham til alt... lige meget hvad det er... spil, træning, tegning, matematik, engelsk... you name it...
Det virkelig hårdt hele tiden at gå og føle sig grim, utiltrækkende og dum...
ved godt det er lidt ego at sige det her, men nu bliver jeg altså nød til det... JEG VILLE ØNSKE MIN KÆRESTE VAR TYKKERE END MIG...
(mit indre sammenbrud) så vi kunne være sammen om det her projekt, og når han så siger han vil tabe sig, så er der noget om det...
Jeg er ved at brække mig når han siger jeg er lækker...
altså han har 8 ekser bag sig der var tyndere end mig... så det jo nok ikke fordi han er til småbuttede pige... 

føler mig klam, og kan ikke ændre det hurtigt nok, synes ikke vægten gider ændre sig, nogle gange er jeg næsten bange for at have taget på, eller at den står på det samme hele tiden... 
Jeg er træt af min kæreste med det skyldes min egen væmmelse... hvad skal jeg gøre...???
undskyld det blev så negativt... 
Anmeld