Sår på brystet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja når man nu ganske hurtigt har fået sår på brystet og hospital mm siger baby sutterkorrekt hvad så??:/ har hørt at en våd stofble varmet i mikroen og lagt i en tynd pose også på brystet kan hjælpe men hvad siger jeres erfaring?! Har SP imorgen.. Jeg ammer mig igennem ild helved men det er bare ikkeSjovt kan ikke "forbinde" det med rart kun når man kan se baby bliver dejlig mæt jeg har ikke så meget mælk at detStrømmer ud somHos andre men gode råd mod såret modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

MorEllen

Jeg fik også hurtig sår på brystvorterne da jeg startet med at amme. Det var simpelthen uutholdelig  Jeg begynte at bruge suttebrik for at skåne dem lidt også gik jeg til lægen. Min læge gav mig hæmoridesalve (!) til sårene på brystvorterne..! Det høres mærkelig ud, men det var virkelig en stor hjælp Du kan jo prøve det hvis du ikke finder noget andet der hjælper

Anmeld

24. januar 2012

Leonora

Jeg er en af dem der selv har været igennem et HELVED af en amme start med begge mine tøser. Det er nok det mest smerte fulde jeg har oplevet. Ville hellere føde igen

Jeg havde 1 cm flænge over hver vorte efter få dages amning... Så jeg kender til dine smerter.

Jeg var ved at give op efter en uge med blødende sår. Så købte jeg nogle suttebikker. De gjorde jeg ku amme og holde smerten ud.
Der udover købte jeg nogle Avent plastik skaller. Så smurte jeg med E vitamin efter hver amning og satte en Avent skal på brystet. På den måde fik vorten luft og salven kunne virke uden at suge ind i ammeindlæg og bh.

Efter ca 3 uger var alle sår helet og jeg ku stoppe med både brikker og skaller.

Håbet du evt kan bruge mine råd.
Det er et HELVED men lover at de sår heler og langt de fleste får aldrig sår igen.

Go aften :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.