hjernerystelse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

hej piger

jeg fik i går at vide at jeg havde en mild form for hjernerystelse (og fik at vide at jeg skal undgå computer, tv, og telefoner osv.)

men er nødt til at høre om der er nogen herinde fra som har haft hjernerystelse og kan fortælle mig hvornår i blev (klar i hovedet igen) ??

blev overfaldet igår og slået kraftigt i hovedet så jeg har nedsat hørelse, blåt øre, og en hovedpine der tager livet af mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

tioyv

håber du er ok..

jeg har haft hjernerystelse og de gange jeg havde gik der en god uges tid før jeg kunne koncentrere mig om og se tv læse osv igen.

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

hej piger

jeg fik i går at vide at jeg havde en mild form for hjernerystelse (og fik at vide at jeg skal undgå computer, tv, og telefoner osv.)

men er nødt til at høre om der er nogen herinde fra som har haft hjernerystelse og kan fortælle mig hvornår i blev (klar i hovedet igen) ??

blev overfaldet igår og slået kraftigt i hovedet så jeg har nedsat hørelse, blåt øre, og en hovedpine der tager livet af mig.

ejjjj for søren dag... Du har vel meldt det??? Av av av sikke noget... Det er vel forskelligt fra person til person... Ved at man kan komme til at kaste op af det og man ikke må sove alene... og man skal vækkes mens man sover...

God bedring

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Tror derr gik en to- tre dage. Puha kan huske hovedpinen..av av. Jeg fik også hjernrystelse efter et overfald i byen da jeg var 15 og til halbal. Håber du har meldt det og ellers er okay, som man nu kan være det efter et overfald. 

Anmeld

24. januar 2012

Frk.Nissen

Håber du er okay

Du må ikke være alene. Og du skal være sammen med en i de næste par dage. Håber du har meldt det.

Anmeld

24. januar 2012

Steph_Laurits

Frk.Jensen. skriver:

Håber du er okay

Du må ikke være alene. Og du skal være sammen med en i de næste par dage. Håber du har meldt det.

God jul???
Så en måned siden

Til TS - Som de andre skriver må du ikke være alene og gerne vækkes indimellem mens du sover.

Hvorfor blev du overfaldet??
Håber du er okay trods omstændighederne!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

God jul???
Så en måned siden

Til TS - Som de andre skriver må du ikke være alene og gerne vækkes indimellem mens du sover.

Hvorfor blev du overfaldet??
Håber du er okay trods omstændighederne!

En har set sig vred på mig efter nogen diskutioner over facebook med en fælles ven. Så på vej i skole blev jeg troppet op af hende og hendes kæreste hvor det var kæresten der gav mig et eller andet i hovedet mener jeg. De er begge meldt.

Anmeld

24. januar 2012

Frk.Nissen

Selvom man bliver uvenner over noget, skal man da for fanden ikke slå folk ned  Har du været på sygehuset? Godt du har meldt dem begge to. Håber du er kommet ovenpå igen

Anmeld

24. januar 2012

SLC

Altså, FY SKAMME du er på computer/tlf nu. .  Du må faktisk ikke meget andet end at ligge i din seng, ellers kan du forlænge din hjernerystelse. . Jeg måtte ikke se tv bruge mobil, computer, læse osv i 14 dage, overholdte dem, for ellers kan man komme til at døje med hovedpine og synsforstyrrelser i MANGE mdr. . Så under dynen med dig UDEN MOBIL tv, osv osv. . God bedring. .

Anmeld

25. januar 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

En har set sig vred på mig efter nogen diskutioner over facebook med en fælles ven. Så på vej i skole blev jeg troppet op af hende og hendes kæreste hvor det var kæresten der gav mig et eller andet i hovedet mener jeg. De er begge meldt.

F*** hvor sindssygt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.