Mærketøj og standen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Lullaby

Min sangerinde køber udelukkende Mærketøj og er ligeglad med standen. Hun er for nærig til at betale fuld pris og så køber hun det på andre tidspunkter. Men hun køber det også både falmet og med små huller osv og det syntes jeg er underligt. Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Lunae

Lullaby skriver:

Min sangerinde køber udelukkende Mærketøj og er ligeglad med standen. Hun er for nærig til at betale fuld pris og så køber hun det på andre tidspunkter. Men hun køber det også både falmet og med små huller osv og det syntes jeg er underligt. Hvad med jer?

Personligt køber jeg også mærketøj til min datter, men jeg køber yderst sjældent brugt. Jeg sælger heller ikke tøj, som jeg ikke kunne finde på at give Camille på.

Mærkevarer betyder ikke så meget for mig at jeg vil gå på kompromis med stand

Anmeld

24. januar 2012

Munder

Lullaby skriver:

Det synes jeg er mærkeligt!

Jeg har da mærketøj til min datter, men putter hende lige så gladeligt i H&M tøj, bare tøjet er pænt og velholdt!

Jeg kunne ikke finde på at give min datter hullet ellet plettet tøj på - så heller undvære det fine mærke

Anmeld

24. januar 2012

sarahb

Hellere HM tøj end brugt falmet hullet mærketøj bare fordi det er mærketøj.
Synes godt nok også det er mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.