Gratis klipning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

quindelist

Francisca skriver:

Ja som overskriften lyder klipper jeg gratis i hele uge 7

Skal til svendeprøve i april og vil derfor træne en masse inden da.

Jeg står i en salon beliggende på amager så hvis det lyder som noget for dig er du velkommen til at skrive til mig

( jeg klipper ikke bare spidser og lidt etager )

Håber at hører fra jer

Kan du bruge en mand? (der totalt trænger til at få klippet noget der bare minder om en frisure...............)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Becks

Francisca skriver:

Jeg står i en salon beliggende på amager så hvis det lyder som noget for dig er du velkommen til at skrive til mig

Håber at hører fra jer

Har du flere pladser ledige? Evt. onsdag eller torsdag i den uge?

Hvis du altså vil klippe mig haha...

Jeg har hår til midt på ryggen, men det er meget smadret efter føning og glattejern.. Jeg er ikke interesseret i at blive klippet kort, eller sådan en kort page.. Korteste længde skal være lidt længere end til skuldrene

Anmeld

25. januar 2012

dorthemus

W.. skriver:

Helt sikkert !!!

Jeg er simpelthen nødt til at spørge til dit svar. Nu er det anden gang jeg oplever et tvetydigt svar/respons fra dig?? Ja jeg undrer mig altså!

Anmeld

25. januar 2012

MyLittleBaby

Francisca skriver:

Håber at hører fra jer

Øv, at det er så langt væk fra mig  Bor i jylland, men kunne virkelig godt trænge til en forandring 

Held og lykke med prøven!  

Anmeld

25. januar 2012

nilletøz

Har vi stadig en aftale den 2 feb??

Anmeld

26. januar 2012

TineA

dorthemus skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge til dit svar. Nu er det anden gang jeg oplever et tvetydigt svar/respons fra dig?? Ja jeg undrer mig altså!

Var den der til mig? For det gav ingen mening?

Anmeld

26. januar 2012

Francisca

Catering-Cakes skriver:

Hehe tror det gav mening

Kan sagtens forstå at du skal have rutine i noget der er lidt krævende er jo vigtigt op til din svendeprøve og knæk og bræk med den forøvrigt

Jeg har hår ned til lænden som er MEGET slidt, så der skal nok tages en del, ja etager og så noget fancy pandehår eller noget, ved ikke om det er for "nemt" og du hellere vil finde én der skal have lavet lidt mere? (Hehe gav det overhoved mening?)

hvor mange cm hvil du gerne have klippet af?

også sir du pandehår osv? hehe jamen du velkommen vi skal nok finde på noget smart til dig som du os gerne vil have

Anmeld

26. januar 2012

Francisca

quindelist skriver:

Kan du bruge en mand? (der totalt trænger til at få klippet noget der bare minder om en frisure...............)

ja det kan jeg godt

hvor langt er hans hår ca?

Anmeld

26. januar 2012

quindelist

Francisca skriver:

ja det kan jeg godt

hvor langt er hans hår ca?

øhmm det ved jeg faktisk ikke -det er omkring 3 måneder siden han sidst blev klippet. -hvor det ikke blev klippet specielt kort men tilgengæld ret skævt.

Jeg kan sende dig et billede når han kommer hjem -hvis du gider sende mig dit mobil nr -tror ikke han bliver vildt begejstret hvis jeg lægger billeder af ham på en baby side

Men det skal helst være en tid så sent på eftermiddagen som muligt, -har du nogen af den slags?

Anmeld

26. januar 2012

Francisca

nilletøz skriver:

Har vi stadig en aftale den 2 feb??

det kan du tro vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.