Ja, bare tanken om at der er nogle der skal passe min baby gør mig "dårlig". Ved godt det er en nødvendighed når mor her skal på job igen, og det gør mig heller ingen ting.
Men tænker mere på familie og venner, synes alle står i kø for at ville passe den lille, og jeg tænker bare "noooo".
Har aldrig haft et særlig godt forhold til min far, han forlod min mor da jeg ar 4 år, og flyttede sammen med en ny, og hendes barn, og så var det jo bare det vigtigste for ham. Har aldrig brudt mig om hans nye kone, og hun har ændret min far, så nu bryder jeg mig heller ikke om ham.
Da jeg blev gravid ville han igen have kontakt til mig ( og jeg havde egentlig håbet at han som altid ville blive på afstand)
Og nu efter vi har fået den lille, vil ham og hans kone konstant finde på noget med os. Det er jo forståeligt når man er blevet morfar.
Men hvordan siger jeg fra overfor ham? mht. pasning af den lille, når han bliver ældre? For jeg ønsker IKKE at vores dreng skal passes af dem, for han skal ikke have det som jeg havde det, når jeg var på weekend hos dem = frygteligt
Og er det en helt forkert følelse at jeg egentlig ikke ønsker min far i mit liv?
Anmeld