Flash dine dimser ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Caroline86

MTS skriver:

Her er lidt af mine ting. Er godt nok ved at være lang tid siden jeg sidst brugt dem, så må vist snart igang igen.

husk at forklare hvad alle dine dimser er til hihi!

Selvom nogle af dem måske giver sig selv, så er det en del af legen af forklare hvad de kan hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Becks

Caroline86 skriver:

jov jov, det lyder vældigt frækt, men det er det slet ikke

Jeg tænkte det kunne være sjovt at lave en tråd med vores kageudstyr! Vise det frem og forklare hvad det bliver brugt til!? På den måde kan vi anbefale udstyr til hinanden og man kan kigge i tråden og finde inspiration når man skal ud og shoppe nyt

Kom frisk

Både de sædvanlige og de mere specielle ting og dimser

Jeg fik jo denne her ( Toolbox) i julegave af min mor i fredags, med en masse tilbehør i, noget havde jeg, og noget ved jeg ikke hvad man skal bruge til haha, men det lære jeg nok.. 

Men her er hvad jeg har (Advarsel MANGE billeder)

Billede 1: Pasta farve

Biilede 2: Øverst til højre: Vanille essens - Øverst til venstre: Ren appelsin ekstrakt - I midten til venstre: Pearl dust pulver -  Midten til højre: Frugtfarve - Nederst: Glimmer dust

Billede 3: Skabelon til en stilet sko

Billede 4: Skabelon til baby sko

Billede 5: Øverst: Holdere til at tørre fondant på. F.eks. blomster osv. Nederst: Fondant smoother

Billede 6: En masse forskellige udstikkere

Billede 7: Modeling tool set + pensler

Billede 8: Kage tusser

Billede 9: 3 rolling præge penne og en andne slags præger

Billede 10: Funky letters og funky tal, "saks" til og tage blomster og andet pynt op med. Og en fondant cutter

Billede 11: 2 rullepenne til og rulle fondanten ud med (Har en meget større også) "fedtstof" på dåse (til og smøre forme osv. med) Gumtex (Til og gøre fondaten mere smidig med + at lime med) 2 spray (En perlemor glans og en gennemsigtig)

Billede 12: Den sorte: En diamond cutter, blomster formesæt og nederst: Dusting pouches (Til flormelis el. maizsena)

Billede 13: Øverst: Form til babser, fodbold etc. Nederst: Blomster/blade veiners (Får blomster og blade til og se mere ægte ud)

Billede 14: Øverst til venstre: Form til at lave Liljer med, øverst til højre: Holder til popcakes, nederes til venstre:  Blomster præge sæt

Billede 15: Øverst til venstre: Sprøjteposer, Den lyserøde: Svamp til at forme blomster med ball værktøj, nederst til venstre: Holder til inspirations hæfter, Paletter.

Billede 16: Aner ikke hvad de ting er, de fulgte med i kassen fra min mor: Den nederste firkant er guld papir, det til højre.. Ved I hvad man skal bruge disse 4 forskellige ting?

Billede 17: Tyllere til sprøjteposerne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Becks skriver:

Jeg fik jo denne her ( Toolbox) i julegave af min mor i fredags, med en masse tilbehør i, noget havde jeg, og noget ved jeg ikke hvad man skal bruge til haha, men det lære jeg nok.. 

Men her er hvad jeg har (Advarsel MANGE billeder)

Billede 1: Pasta farve

Biilede 2: Øverst til højre: Vanille essens - Øverst til venstre: Ren appelsin ekstrakt - I midten til venstre: Pearl dust pulver -  Midten til højre: Frugtfarve - Nederst: Glimmer dust

Billede 3: Skabelon til en stilet sko

Billede 4: Skabelon til baby sko

Billede 5: Øverst: Holdere til at tørre fondant på. F.eks. blomster osv. Nederst: Fondant smoother

Billede 6: En masse forskellige udstikkere

Billede 7: Modeling tool set + pensler

Billede 8: Kage tusser

Billede 9: 3 rolling præge penne og en andne slags præger

Billede 10: Funky letters og funky tal, "saks" til og tage blomster og andet pynt op med. Og en fondant cutter

Billede 11: 2 rullepenne til og rulle fondanten ud med (Har en meget større også) "fedtstof" på dåse (til og smøre forme osv. med) Gumtex (Til og gøre fondaten mere smidig med + at lime med) 2 spray (En perlemor glans og en gennemsigtig)

Billede 12: Den sorte: En diamond cutter, blomster formesæt og nederst: Dusting pouches (Til flormelis el. maizsena)

Billede 13: Øverst: Form til babser, fodbold etc. Nederst: Blomster/blade veiners (Får blomster og blade til og se mere ægte ud)

Billede 14: Øverst til venstre: Form til at lave Liljer med, øverst til højre: Holder til popcakes, nederes til venstre:  Blomster præge sæt

Billede 15: Øverst til venstre: Sprøjteposer, Den lyserøde: Svamp til at forme blomster med ball værktøj, nederst til venstre: Holder til inspirations hæfter, Paletter.

Billede 16: Aner ikke hvad de ting er, de fulgte med i kassen fra min mor: Den nederste firkant er guld papir, det til højre.. Ved I hvad man skal bruge disse 4 forskellige ting?

Billede 17: Tyllere til sprøjteposerne..

hihi... du har endnu flere dimser end mig jeg har også den der kasse en dææææjli' én!

Jeg er ked af at jeg ikke har nogen moulds og prægere og egentlig også rollingpins med mønstre... men der skal jo være plads til udvidelse af maskinparken høhø

Anmeld

25. januar 2012

Becks

Caroline86 skriver:

hihi... du har endnu flere dimser end mig jeg har også den der kasse en dææææjli' én!

Jeg er ked af at jeg ikke har nogen moulds og prægere og egentlig også rollingpins med mønstre... men der skal jo være plads til udvidelse af maskinparken høhø

Hihi, den er super fed!

Jeg havde faktisk glemt jeg havde de rollingspens med mønstre  Men nu ligger det hele samlet, så jeg ser det næste gang jeg skal lave kage

Nu når du har den kasse også, ved du så hvad man skal bruge alle de ting til der er på billede 16? Min mor mente det guldpapir der, er spiseligt? Det mente jeg nu ikke selv, da det mere virker som sådan noget sølvpapir noget..

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Becks skriver:

Hihi, den er super fed!

Jeg havde faktisk glemt jeg havde de rollingspens med mønstre  Men nu ligger det hele samlet, så jeg ser det næste gang jeg skal lave kage

Nu når du har den kasse også, ved du så hvad man skal bruge alle de ting til der er på billede 16? Min mor mente det guldpapir der, er spiseligt? Det mente jeg nu ikke selv, da det mere virker som sådan noget sølvpapir noget..

det har din mor helt ret i det er bladguld... du kan pensle det på og så er det rigtigt fint Du har garanteret set det brugt på konfekt og desserter?

Anmeld

25. januar 2012

Becks

Caroline86 skriver:

det har din mor helt ret i det er bladguld... du kan pensle det på og så er det rigtigt fint Du har garanteret set det brugt på konfekt og desserter?

Ar hvor smart!  Men det er jo rimelig tykt det papir, hvordan gør man

Ved du så hvad det andet er til?

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Becks skriver:

Ar hvor smart!  Men det er jo rimelig tykt det papir, hvordan gør man

Ved du så hvad det andet er til?

du skal sætte papiret der hvor du gerne vil have guld og så pensle lidt på det (jeg har ikke eksperimentert med det endnu, må jeg indrømme )...

Tænker du på de der klistermærker? de er til at sætte på dit flowernail så du kan få følge dem til at lave blomsterne perfekte... det har jeg heller aldrig brugt

Anmeld

25. januar 2012

Becks

Caroline86 skriver:

du skal sætte papiret der hvor du gerne vil have guld og så pensle lidt på det (jeg har ikke eksperimentert med det endnu, må jeg indrømme )...

Tænker du på de der klistermærker? de er til at sætte på dit flowernail så du kan få følge dem til at lave blomsterne perfekte... det har jeg heller aldrig brugt

Tak smukke

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Becks skriver:

Tak smukke

så lidt.. men husk lige at sætte noget bagepapir ellers sådan noget ovenpå det der klistermærke, for ellers bliver det noget gris

Anmeld

1. februar 2012

EnGodMor

MTS skriver:

Her er lidt af mine ting. Er godt nok ved at være lang tid siden jeg sidst brugt dem, så må vist snart igang igen.

Åååååååååååååååhhhold da helt fest du har meget

Jeg er misundelig hvor meget vil du gætte på der ligger for der?????

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.