Caroline86 skriver:
jov jov, det lyder vældigt frækt, men det er det slet ikke 
Jeg tænkte det kunne være sjovt at lave en tråd med vores kageudstyr! Vise det frem og forklare hvad det bliver brugt til!?
På den måde kan vi anbefale udstyr til hinanden og man kan kigge i tråden og finde inspiration når man skal ud og shoppe nyt 
Kom frisk 
Både de sædvanlige og de mere specielle ting og dimser 
Jeg fik jo denne her ( Toolbox) i julegave af min mor i fredags, med en masse tilbehør i, noget havde jeg, og noget ved jeg ikke hvad man skal bruge til haha, men det lære jeg nok..
Men her er hvad jeg har (Advarsel MANGE billeder)
Billede 1: Pasta farve
Biilede 2: Øverst til højre: Vanille essens - Øverst til venstre: Ren appelsin ekstrakt - I midten til venstre: Pearl dust pulver - Midten til højre: Frugtfarve - Nederst: Glimmer dust
Billede 3: Skabelon til en stilet sko
Billede 4: Skabelon til baby sko
Billede 5: Øverst: Holdere til at tørre fondant på. F.eks. blomster osv. Nederst: Fondant smoother
Billede 6: En masse forskellige udstikkere
Billede 7: Modeling tool set + pensler
Billede 8: Kage tusser
Billede 9: 3 rolling præge penne og en andne slags præger
Billede 10: Funky letters og funky tal, "saks" til og tage blomster og andet pynt op med. Og en fondant cutter
Billede 11: 2 rullepenne til og rulle fondanten ud med (Har en meget større også) "fedtstof" på dåse (til og smøre forme osv. med) Gumtex (Til og gøre fondaten mere smidig med + at lime med) 2 spray (En perlemor glans og en gennemsigtig)
Billede 12: Den sorte: En diamond cutter, blomster formesæt og nederst: Dusting pouches (Til flormelis el. maizsena)
Billede 13: Øverst: Form til babser, fodbold etc. Nederst: Blomster/blade veiners (Får blomster og blade til og se mere ægte ud)
Billede 14: Øverst til venstre: Form til at lave Liljer med, øverst til højre: Holder til popcakes, nederes til venstre: Blomster præge sæt
Billede 15: Øverst til venstre: Sprøjteposer, Den lyserøde: Svamp til at forme blomster med ball værktøj, nederst til venstre: Holder til inspirations hæfter, Paletter.
Billede 16: Aner ikke hvad de ting er, de fulgte med i kassen fra min mor: Den nederste firkant er guld papir, det til højre.. Ved I hvad man skal bruge disse 4 forskellige ting?
Billede 17: Tyllere til sprøjteposerne..