Kagedamer! Jeg mangler en dims!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

MaybeBaby

HJÆLP!!!
Kunne godt tænke mig de der farver, man kan pensle på fx en blomst, så man kan gøre den lidt mere levende med lidt dybde. Er på cakecraftshop, og ved simpelthen ikke hvor filan jeg skal lede, og hvad det egentlig hedder?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

tioyv

MaybeBaby skriver:

HJÆLP!!!
Kunne godt tænke mig de der farver, man kan pensle på fx en blomst, så man kan gøre den lidt mere levende med lidt dybde. Er på cakecraftshop, og ved simpelthen ikke hvor filan jeg skal lede, og hvad det egentlig hedder?!

tror det er pulverfarver du tænker på, det er ihvertfald det jeg bruger til mine blomster

Anmeld

24. januar 2012

MaybeBaby

tioyv skriver:

tror det er pulverfarver du tænker på, det er ihvertfald det jeg bruger til mine blomster

Ja, lige præcis - Laver du bare dine blomster ud af fondant eller?

Anmeld

24. januar 2012

tioyv

MaybeBaby skriver:

Ja, lige præcis - Laver du bare dine blomster ud af fondant eller?

ja det plejer jeg og gøre, blander en smule tyllosepulver i

har en gang lavet dem af sugarpaste, men syns det blev alt for stift når det tørrede op og knækkede meget nemt.

Anmeld

24. januar 2012

MaybeBaby

tioyv skriver:

ja det plejer jeg og gøre, blander en smule tyllosepulver i

har en gang lavet dem af sugarpaste, men syns det blev alt for stift når det tørrede op og knækkede meget nemt.

Og tyllosepulver gør det at..? For der er jo tyllose i fondanten - hærder det bare mere? Undskyld alle spørgsmålene!

Anmeld

24. januar 2012

tioyv

MaybeBaby skriver:

Og tyllosepulver gør det at..? For der er jo tyllose i fondanten - hærder det bare mere? Undskyld alle spørgsmålene!

helt i orden

det gør at fondanten tørre hurtigere, sådan at når man laver større figuer så falder de ikk sammen

Anmeld

24. januar 2012

MaybeBaby

tioyv skriver:

helt i orden

det gør at fondanten tørre hurtigere, sådan at når man laver større figuer så falder de ikk sammen

Nååå, men de små bette blomster jeg skal lave, så går det nok uden - Men godt at vide, hvis jeg bliver helt bidt af det her kagebagning og går amok. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.