Prinsesse Marie fødte en pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Zafir

Loa skriver:

Neeej hun er da sikkert på vej hjem nu, tror du ikke? Hun er jo anden gangsfødende og det har været en normal fødsel, så hedder det jo 4-6 timer....

Reglerne er vel ens for alle

Ens for alle andre end Prinsesser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

M (:

Loa skriver:

Neeej hun er da sikkert på vej hjem nu, tror du ikke? Hun er jo anden gangsfødende og det har været en normal fødsel, så hedder det jo 4-6 timer....

Reglerne er vel ens for alle

Jeg tror hun aller aller tidligst bliver udskrevet i morgen til middag.. Formodentlig først torsdag (eller måske fredag?).. 

Du ved jo nok, at prinsesser ikke kan tage vare på deres barn helt alene efter kun fire-seks timer.. Hvordan skulle hun dog kunne klare det? Hun har jo hverken mand, hofdamer eller barnepiger til rådighed..

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

M (: skriver:

Jeg tror hun aller aller tidligst bliver udskrevet i morgen til middag.. Formodentlig først torsdag (eller måske fredag?).. 

Du ved jo nok, at prinsesser ikke kan tage vare på deres barn helt alene efter kun fire-seks timer.. Hvordan skulle hun dog kunne klare det? Hun har jo hverken mand, hofdamer eller barnepiger til rådighed..

Smiler

Anmeld

24. januar 2012

Loa

M (: skriver:

Gud nej det er rigtigt, det havde jeg slet ikke tænkt på...... 

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Loa skriver:

griner

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Loa skriver:

Anmeld

24. januar 2012

Benjamins'mor

Tillykke til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.