Skal vi kontakte lægen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

th

Gaia skriver:

Tænker du så lige skal et smut op på børne modtagelsen. Det skal nok gå. God bedring. 

kom ikke ind til min egen læge men en under uddannelse der mente vi skulle tage det rolig og vente til i morgen. Så har haft et stk baby ved mig hele dagen og han ligger der stadig.

men han vil ammes lidt og det var så nok. nu har han så 40,1 i feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Janni.

th skriver:

kom ikke ind til min egen læge men en under uddannelse der mente vi skulle tage det rolig og vente til i morgen. Så har haft et stk baby ved mig hele dagen og han ligger der stadig.

Åh stakkels pus, føler virkelig med jer.. Der er intet værre end når de små børn er så syge  

til jer, håber på hurtig bedring 

Anmeld

24. januar 2012

Munder

th skriver:

Øv da, god bedring til den lille mand.

Der er jo mange vira i luften, så det kan jo godt være en god omgang omgangssyge.

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

th skriver:

Henvend dig til vagtlægen. Det ville jeg gøre. 

Anmeld

24. januar 2012

Simon's moar <3

th skriver:

har fået en tid kl. 11.50
tak synes det er hårdt at se ham sådan når han altid griner og leger.

Dejligt I fik en tid ved lægen, hvad sagde han?

Nej, det er aldrig rart når de små er syge, men det sker jo desværre

Anmeld

24. januar 2012

AnnaK89

Gaia skriver:

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Gaia skriver:

Anmeld

24. januar 2012

th

Gaia skriver:

lige hjemvendt fra vagtlæge, en rigtig sød og god læge der virkelig tog sig sin tid tilat høre på os og lytte til oscar og kigge på ham, det er en virus og da Oscar er enstor dreng er han ikke dehydret endnu, så vi skulle prøve med et glas frugtmos, om hanikkeville spise det og det ville han... jubiii mange tak nu skal han bare blive frisk igen min dejlige dreng

Anmeld

24. januar 2012

th

Simon's moar <3 skriver:

Dejligt I fik en tid ved lægen, hvad sagde han?

Nej, det er aldrig rart når de små er syge, men det sker jo desværre

kom desværre ikke ind til egen læge med en vikar jeg ikke kunne bruge til noget, så nu er vi lige kommet hjem fra vagtlægen der virkelig undersøgte ham og lyttede til os, an anbefalet et glas frugtmos og det fik vi i ham, nu er han bare meget træt og har feber. så håber han snart får det godt

Anmeld

24. januar 2012

Simon's moar <3

th skriver:

kom desværre ikke ind til egen læge med en vikar jeg ikke kunne bruge til noget, så nu er vi lige kommet hjem fra vagtlægen der virkelig undersøgte ham og lyttede til os, an anbefalet et glas frugtmos og det fik vi i ham, nu er han bare meget træt og har feber. så håber han snart får det godt

Ej, det er så træls, når det ikke er ens egen læge, der ikke gider høre på hvad man siger..!

Men godt vagtlægen ville se på ham..
Håber han snart er rask. Go bedring  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.