virkelig underligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige opdaget at jeg har fået en stor fed meget tydelig blå blodåre på mit ene bryst..

Den går hele vejen fra brystets start (eller hvad man kalder det), ned over brystet, og henover - og rundt om vorten..

Mine årer plejer at være MEGET utydelige, og det er kun på det ene bryst?

Er der andre end mig som har oplevet det? Er det bare helt normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

mariamiss6

ved den slags spørgsmål er det altid ret godt at vide om du er gravid eller lige er startet på amning

Anyways, jeg går ud fra du er gravid, så er det meget normalt, for dine bryster er sikkert begyndt at producere lidt mælk nu så, og i takt med der kommer mælk vokser brysterne jo også, og bliver spændte, og så arbejder blodårene også lidt ekstra tror jeg... Under alle omstændigheder bliver huden tyndere fordi brystet fyldes, og dine blodårer bliver så tydeligere....

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

ved den slags spørgsmål er det altid ret godt at vide om du er gravid eller lige er startet på amning

Anyways, jeg går ud fra du er gravid, så er det meget normalt, for dine bryster er sikkert begyndt at producere lidt mælk nu så, og i takt med der kommer mælk vokser brysterne jo også, og bliver spændte, og så arbejder blodårene også lidt ekstra tror jeg... Under alle omstændigheder bliver huden tyndere fordi brystet fyldes, og dine blodårer bliver så tydeligere....

jeg er hverken gravid eller ammer

Anmeld

24. januar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

jeg er hverken gravid eller ammer

Sikker

hehe arj, oftest skyldes tydelige blodårer jo tynd hud.... har du taget på generelt måske? den slags ses jo ofte på brysterne

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Sikker

hehe arj, oftest skyldes tydelige blodårer jo tynd hud.... har du taget på generelt måske? den slags ses jo ofte på brysterne

Det ville da være dejligt hvis jeg var

Hmm mener ikke jeg har taget på - bruger ikke rigtig vægten, men synes ikke jeg kan mærke det på tøjet eller lign

Men tvivler på det er fordi jeg er gravid, havde æl for 2 dage siden.. Godt nok sexede vi, men hvis der skulle være sket noget, så ville man da slet ikke kunne se det nu ??

Er der ikke os noget med at det tar 3 dage for ægget at sætte sig fast eller lign?

Anmeld

24. januar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Det ville da være dejligt hvis jeg var

Hmm mener ikke jeg har taget på - bruger ikke rigtig vægten, men synes ikke jeg kan mærke det på tøjet eller lign

Men tvivler på det er fordi jeg er gravid, havde æl for 2 dage siden.. Godt nok sexede vi, men hvis der skulle være sket noget, så ville man da slet ikke kunne se det nu ??

Er der ikke os noget med at det tar 3 dage for ægget at sætte sig fast eller lign?

jeg ved ikke lige hvor lang tid det tager, men jow to dage fra ægløsning er bestemt ikke længe nok til at brysterne vokser hehe....

Så ved jeg det ikke.... Tynd hud under alle omstændigheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.